piektdiena, 2014. gada 31. janvāris

Izlietotie produkti janvārī!

Šoreiz tā pieticīgi. :)
  1. Dove paštonējošais ķemeņa losjons - man ļoti patika! Viegls efekts ir tiešām redzams, vienīgā problēma ir smarža. Tā man nepatika un lietošanas laikā es nepieradu. 
  2. Essence konsīleris - mans pirmais konsīleris, nav izlietots līdz galam, bet termiņš jau beidzies un arī vairāk lietot nevēlos. :)
  3. Elpis Mandeļu eļļa - lietoju gan matiem, gan ķermenim.
  4. L'oreal Volume Million Lashes skropstu tušas, melna un ūdensnoturīga melna. Atsauksme >šeit<
  5. Чистая Линия roku krēms - atsauksme >šeit<.
  6. Чистая Линия krēms acīm - es izlietoju ka sejas, jo apnika, ka mētājas un aizņem vietu un acīm man ir divi citi.
  7. Bioderma micelārais ūdens - esmu sajūsmā! Un šī pudele (500ml) man bija lietošanā kopš jūlija!!! Šobrīd gaidu citas firmas micelāro ūdeni, un vēlos pamēģināt Biodema rozā H2O. Atsauksme >šeit<.
  8. Maybelline BB krēms - jau kurais iepakojums. :) Mani apmierina šis krēms, bet ir vēlme pamēģināt ko citu, tāpēc jauns vēl nav nopirkts. Atsauksme >šeit< un pārdomas >šeit<.

6 komentāri:

  1. Bioderma mani ar ar vien vairāk ieinteresē, visi lieto, visi slavē :) Bet vai ir tiešām tā ka der visiem un palīdz visiem ;)

    AtbildētDzēst
  2. Tas laikam ir sto recepti krasoti acu krēms, nevis ČL? Vai man acis nerāda?? :D

    AtbildētDzēst
  3. Eiro aptiekā visu februārī ir atlaide 20% Bioderma Sensibio ūdenim, bet man liekas, ka tikai 250ml apjomam. Ja ir atlaide vienā aptiekā, būs arī citas. Es arī gribu sev lielo pudeli pirkt, jo pietiek ilgam laikam un nav jādomā par iegādi.

    AtbildētDzēst
  4. Dove paštonējošo ielieku vēlmju sarakstā - man nedrīkst skatīties tukšinieku rakstus!

    AtbildētDzēst