piektdiena, 2014. gada 17. janvāris

~NEkosmētiskie pirkumi janvārī~

Šogad par figūru sāku domāt jau laicīgi, nevis pavasara beigās, tāpēc jau no 2.janvāra pieturos veselīgākam dzīves veidam.
Šomēnes bija arī sporta apģērbu pirkumi gan man, gan vīram un Guess veikalā sākās atlaides.

Sporta apģērbus pirkām Orange sporta outletā, par kuru rakstīju jau >šeit<.

Par visu tālāk! :)


Pirmais pirkums, kurš jau bija aktuāls kopš pagājušā gada, bija sporta kostīms man.
Es izvēlējos Reebok sporta kostīmu, diezgan interesanta stila.
Neesmu lillā krāsas piekritēja, bet šī kostīma jaka mani uzrunāja, atšķirībā no pārējām parastajām ar rāvējslēdzēju pa vidu.
Sporta kostīma cena - 46 EUR

Tāpat man ļoti aktuāls bija sporta krūšturis.
Arī šo izvēlējos Reebok firmas.
Cena - 14EUR


Un tie, kas seko bloga instagramam vai arī facebook lapai (jā, blogam atkal ir facebook lapa, linku meklē labajā pusē), jau redzēja, ka Guess veikalā es iegādājos jaunu naudas maku.

Šo maku jau biju noskatījusi Stockmann, bet toreiz noskopojos un nesamaksāju 47LS, vēl arī draudzene teica, lai pagaidu atlaides un sagaidīju! Vakar nopirku šo maku par 22ls (31.30EUR).
Esmu laimīga! :)

Veikalam ir arī internetveikals - https://www.denimdream.com
_____________________
Lūk tādi pirkumiņi!

Jauku dienu!

5 komentāri:

  1. Labi un noderīgi pirkumi! Man arī jāsāk nodarboties ar sportu, jāsāk ar pilates! :)) Svētku laikā uzēdos :))
    Maks ļoti foršs, esmu meklējumos :)

    AtbildētDzēst
  2. Violetā sporta jaka ļoti forša. :)

    AtbildētDzēst
  3. es arī nesen tiku pie Guess maka, tikai pasūtīju ebay un kopā samaksāju aptuveni 17 Ls. Esmu apmierināta :)

    AtbildētDzēst
  4. O, forši pirkumi, man arī jauns maks jāmeklē, eiro monētas tik biezas, ka maks pilns uzreiz, bet ja makā ir kāds simtnieks, tad ta augšēja mala uzreiz nobružājas, eh!

    AtbildētDzēst
  5. Yeah, super, par sportiskām aktivitātēm ;) Es pabeigšu savu squat challange un ja rezultāti būs par knapiem, tad noteikti došos kādu sportisku nodarbību virzienā :) Tik man pašai vaig to sporta ietērpu atrast :D

    AtbildētDzēst