otrdiena, 2014. gada 14. janvāris

~Pēdējie pirkumi~

Šoreiz ne pēdējie 5, bet parādīšu visu, ko nopirku Multilukss veikalā.

Vispār gāju pēc viena vienīga ķermeņa losjona, kuru tā arī neatradu, bet izgāju ar kaudzi visa kā cita.

Multilukss veikalā parasti ņemu tikai tos produktus, kuriem ir atlaide.
Arī šoreiz darīju tāpat, izņēmums bija 2 produkti, kurus man +/- vajadzēja, bet tā kā man vēl ir klientu karte, tad es saņemu papildus 15% atlaidi produktiem, kuriem nav atlaides.

Un lūk nopirktais:
  • Nātru eļļas ekstrakts - cena bez atlaides 1.85 EUR (te nu man bijis kaut kāds aptumsums, tāpēc, ka man vajadzēja pilnībā citu produktu :))) Bet noderēs, jo pēc instrukcijas šis produkts novērš blaugznu veidošanos un paātrina matu augšanu);
  • Лунтик dušas želeja bērnam - cena bez atlaides 2.90 EUR
  • Чистая Линия ķermeņa pieniņš - cena bez atlaides 3.51 EUR
  • Сто рецептов красоты gēls pret celulītu - cena ar atlaidi 1.41 EUR
  • Сто рецептов красоты liftinga sejas krēms - cena bez atlaides 3.17 EUR
  • Сто рецептов красоты dienas krēms sejai - cena ar atlaidi 1.34 EUR
  • Сто рецептов красоты burkānu sejas krēms - cena ar atlaidi 0.55 EUR
Daži produkti man, daži mammai, daži bērnam un visi laimīgi, dažus jau pērku atkārtoti :)))
Par visu kopā samaksāju 13.02 EUR (9.15LS)

3 komentāri:

  1. Interesanti pirkumi!
    Es arī parasti eju pēc viena, bet izeju no veikala ar kaudzi visa cita :)

    AtbildētDzēst
  2. Wow, tik daudz kā, bet summa tik maza ;) IZkalusās ka ir pat to vērti :)

    AtbildētDzēst
  3. Ja ķermeņa pieniņš pašai, labprāt izlasītu atsauksmi. :)

    AtbildētDzēst