trešdiena, 2014. gada 15. janvāris

SIGMA otas tagad arī LATVIJĀ

Otas var iegādāties >Altamisi mājas lapā!<;



7 komentāri:

  1. es jau arī paspēju iečekot! jap, cenas diezgan augstas..

    AtbildētDzēst
  2. Jā, man kaut kā arī tās cenas... Šķiet, ka Sigmas lapā kaut kā tomēr autentiskāk un lielāka izvēle, bet ja kādu otu vaig uzreiz, tad šeit niteikti būs ātrāk :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ja kādu otu vajag uzreiz var to arī Inglot veikalā nopirkt ;)! Un Lestetique dažas MAC otas ir pieejamas un cena sanāk līdzīga Sigma otām Altamisi veikalā

      Dzēst
  3. Atbildes
    1. Ja, viņi kļuvuši par oficiālajiem pārstāvjiem. Tā vismaz raksta savā facebook lapā.

      Dzēst
  4. Man iepatikās Altamisi, cerams, ka produktu klāsts ar laiku kļūs plašāks :)

    AtbildētDzēst
  5. Man patīk Altamisi serviss, varbūt man vajag dažas otas, jāiečeko piedāvājums! :)

    AtbildētDzēst