otrdiena, 2014. gada 7. janvāris

~Pēdējie 5 pirkumi~

 Sveiciens Jaunajā gadā!
Šodien atrādīšu savus pēdējos 5 pirkumus. Visticamāk, ka turpmāk pirkumi tiks atrādīti šādā formātā, jo izmēģinot dažādus, šis man šķiet visērtākais!
  • ORLY Nailtrition - vajadzēja kaut ko nagu stiprināšanai un Instagramā izlasīju labu atsauksmi par šo, tad nu nedomājot paņēmu. :)
  • Catrice Prime And Fine hailaiteris - jau sen vēlējos, bet tā kā nebija lielas nepieciešamības, nepirku. Šobrīd Drogās ir atlaide, tāpēc paņēmu.
  • Catrice Kohl Kajal acu zīmulis, tonis 040 White
  • Garnier Essentials make up noņēmējs - nopirku, jo beidzās Biodermas H2O.
  • Essence Express dry drops - jau iepriekš pirku un patika, šobrīd Drogās atlaide.

8 komentāri:

  1. Es tieši vakardien skatījos uz Garnier make-up noņemēju, bet nenopirku, jo man tāds vēl ir mājās,jāizlieto to vispirms :)

    AtbildētDzēst
  2. oo, es kā reiz visu laiku domāju par pūderveida highligher un kad staigāju gar essence un catrice plauktiem vakar vakarā- pat neiedomājos ;(

    AtbildētDzēst
  3. Interesanti,kāds tas zīmulītis ir!?Man gribas kaut ko tādu,kas noņemtu nogurumu acīm,tā tīri vizuāli.

    AtbildētDzēst
  4. Essence pilieni patiešām labi?
    Garnier noņēmējies jaunais dizains tik pievilcīgs, ka noteikti nopirkšu arī zilo iepakojumu. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man pilieni palīdz, tā laka kas viņiem ir, ātrai žāvēšanai, gan vispār nekāda.

      Dzēst
  5. Orly Nailtrition - pēdējā laika favorīts. Kā tev patīk?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vēl neesmu sapratusi patīk vai nē. Laikam par maz lietoju.

      Dzēst