ceturtdiena, 2014. gada 6. februāris

Estée Lauder Pure Color vaigu sārtums, tonis 08 Peach Passion

Decembrī blogi bija pārpildīti ar atsauksmēm par Chanel vaigu sārtumu, tonī 84.
Es pārāk ilgi domāju, vai man vajag, vai nē, bet beigās aizbraucot uz Stockmann paliku bez brīnišķīgā Chanel vaigu sārtuma.
Nenoliegšu, biju noskumusi, bet pati vien esmu vainīga!
Tāpēc, lai sevi iepriecinātu, ļāvos emocijām un nopirku to, kas mani uzpirka ar savu skaisto iepakojumu.

Tā es tiku pie sava pirmā produkta no Estée Lauder! :)



Iepakojums man tiešām ļoti patīk! Bildes nespēj parādīt to pilnībā.


Bet šeit nu sākās, visa jautrība! Šis produkts man ir iepaticies tikai pēdējās pāris nedēļās, līdz tam, tā bija mana "sāpe" un es biju apbēdināta par "izmesto" naudu.

Kas par problēmu?
Pavisam vienkārša! Sārtumu vispār nekādā veidā nevarēja uzņemt uz otas. Tas bija tik stipri sapresēts, ka uzklāt es to centos pāris dienas.
Tad pēc padomāšanas, es to berzēju ar pirkstu, lai kaut nedaudz "izkustinātu" līdz lietošanai, bet tas vispār nekā nepalīdzēja.
Un tad ķēros pie pēdējā varianta, kas man uz to brīdi bija un "izbirstēju" to ar uzacu otiņu. Un tā kārtīgi, lai put nepajokam!

Tas nedaudz palīdzēja un uz šo brīdi tas ir izkustējies un uzņemas uz otas.


Otiņa, kura nāk komplektā ir nekāda. Tā pat neder ceļojumos, jo vēl joprojām tā neuzņem produktu , tikai šimmeri. Varbūt, kad sārtums būs pusē, tad arī ota spēs ko izdarīt, bet šobrīd, es to tik pat skaisti kā bildē, ielieku atpakaļ celofānā.


Vaigu sārtumam piemīt neliels šimmeris (zemāk bildē tas ir redzams), par to es uztraucos pērkot, bet tomēr nav tik slikti un dzīvē, uz sejas, tas neizceļas.

Noturība ir laba, līdz vakaram ir redzams.
Nav stipri pigmentēts, lai iegūtu stiprāku/spilgtāku toni ir jāuzņem uz otas vairākas reizes.

Bildēts saulītē, lai varētu saskatīt šimmerus.

Toni, protams ir ļoti grūti parādīt, bet ideju, domāju, saprotat.

Manuprāt, sanāk tāds dabisks sārtums.
Tonis man patīk un šajā ziņā es vīlusies neesmu.

Kur es pirku?
U/V Stockmann

Cena:
Es samaksāju 23 LS (32.73 EUR), man bija 5ls atlaižu kupons, bez tā, cena 28LS

Vai es pirktu vēlreiz?
Šo, nē. Un šobrīd man vajag izlasīt labi daudz labu atsauksmju par šo firmu kā tādu, lai būtu vēlēšanās vēl ko iegādāties.

Diemžēl, dzīve pierādīja, ka Lux klases kosmētika ne vienmēr ir vislabākā. Ir citi sārtumi, kuri man nav sagādājuši problēmu - Art Deco, Inglot.

P.S. Vai jums ir sagādājis vilšanos kāds lux klases produkts?

14 comments:

  1. iepakojums skaists, žēl, ka produkts nav tik izdevies, kā vēlētos. Es pati neesmu īpaša luksus klases produktu pircēja - jo mani vienmēr biedē lielā cena attiecībā pret rezultātu. Bet, ja es būtu ļoti bagāta un man nebūtu visu laiku citu izdevumu (kā piemēram tiesību iegūšana vairāk kā gada garumā :D), tad gan jau pirktu visu, kas patīk un kārojas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī neesmu, bet šobrīd ļoti domāju par to, ka daudz esmu vīlusies Drogu produktos, tāpēc kādreiz labāk nenopērku neko Drogās, bet pasēžu, palasu atsauksmes un varbūt nopērku vienu no lux, nekā 3 no Drogām.

      Dzēst
    2. nu, tur es tev piekrītu. vēl pastāv opcija profesionālā kosmētika, vislabāk zināmais MUFE Latvijā, Kryolan, Inglot. Bet, protams, tie luksus klases produkti bieži vien būs pārāki vienā ziņā - noformējumā :) Un ir prieks, ja ir kaut kas skaists un īpašs krājumā. Es nekādā ziņā neesmu pret selektīvo kosmētiku, es vispār esmu tāds kiš - miš pircējs :D Piedod, ka novirzījos no tēmas :)

      Dzēst
    3. Es arī esmu kišmiš pircējs :) Jo var atrast kaut ko labu vienā vai otrā, piemēram man ļoti patīk Maybelline BB krēms, man viņš ļoti labi der un maksā vien nieka 5 EUR. Nu būs smieklīgi, ja es viņu pārstāšu lietot tikai tāpēc, ka viņš ir no lētā gala. :)

      Dzēst
  2. Paldies par atsauksmi :) man nav nekā no EL un pagaidām nekārojas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es ja godīgi, pat īsti neesmu pētījusi pārējo asortimentu :)
      Mani tikai samulsināja, ka komplektā nav putekļu maisiņa, tomēr likās, ka visām lux firmām ir, tomēr nē...

      Dzēst
  3. Ļoti skaisti mirguļo, bet EL nepirktu iepakojuma dēļ. Kaut kāds antīks izskatās.
    Par lux klases kosmētikas vilšanos? Hmm.. It kā ļoti vīlusies neesmu nevienā produktā, bet dažiem ir šādi, tādi mīnusi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Atcerejos - sen bija Dior tonālais krēms, īsts mēsls, biezs, lipīgs un salūza pumpītis. :D

      Dzēst
    2. Haha, sasmējos par Dior aprakstu! :D Es arī esmu kiš miš pircējs, bieži vien izlasu kaudzi ar atsauksmēm, pirms pērku produktu, bet šim sārtumam iepakojums ļoti skaists arī tonis patīk! :)

      Dzēst
  4. njaaa, nu redz, mēs esam gatavas iztērēt naudu tik dēļ iepakojuma vien nezinot, kas tur būs iekšā :d testeris arī bija tāds pats?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Protams, ka nebija, jo tas jau bija lietots. Paberzē taču visi, kam nav slinkums. :)

      Dzēst
  5. Tieši a r Estee Lauder produktiem man neiet, mēģināju tušas - nepatīka, ēnas arī nebija labākā kvalitātē.
    Sārtums patīk uz tevis, ļoti maigs tonis!

    AtbildētDzēst
  6. Ļoti skaisti seja vizuļo ar šo sārtumu. Tāds tonis, kas iet pa manai gaumei. Man ir tāds līdzīgs no Artdeco, tik toni gan neatceros. Tas gan vairāk ir brūnīgs kā persikots, bet skaistas zelta šimmeris ir iekšā, kas seju padara super- midzošu. :)

    AtbildētDzēst
  7. Skaists, man šādi gāja ar Jane Iredale pūderi, birstēju ar zobu birsti, bet nekā! :)

    AtbildētDzēst