piektdiena, 2014. gada 14. februāris

FOTO: Mūsu Valentīndiena 2014

Pirmkārt, sveicu visus Valentīndienā! :)

Neesmu īsti, baigā Valentīndienas svinētāja, man tā drīzāk ir vēl viena iespēja iepriecināt mīļoto cilvēku.

Dzīve ir dzīve un darbs diemžēl atņem ļoti daudz mana vīra brīvā laika un es izbaudu katru mirkli, ko pavadu kopā ar viņu.

Tāpēc arī šoreiz sagatavoju nelielu pārsteigumu un padalīšos arī ar jums! :)

Uzcepu ārkārtīgi garšīgus mafinus! Ideāla recepte, jo tie vispār nebija sausi. Pievienoju vēl saldējumu, pasniedzot, un trāpīju tieši desmitniekā! Vīram tik ļoti garšoja, ka viņš apēda uzreiz četrus! :))) Padalos arī ar recepti, kuru atradīsies >šeit<! :)


Manis sagatavotā dāvaniņa vīram. Nekā īpaša, tīri simboliski - Adidas sporta maika un Adidas sporta zeķes. :)

Un šeit nu es esmu tikusi pie kārotā skaistā iepakojuma! :)))

Tā protams ir pasūtījuma dāvana :) Tie, kas seko manam blogam, jau zināja, ka tās būs smaržas! :)
Esmu laimīga!!! :)

Ceru, ka jums bija interesanti!
Jauku vakaru! :)

5 komentāri: