trešdiena, 2014. gada 5. februāris

~Pēdējie 5 pirkumi~

1)Vichy Normaderm Purifying Cleansing Gel 200ml - sūtīju no cocooncenter.co.uk, cena 7.90EUR.
Vajadzēja jaunu sejas mazgāšanas želeju, jau kādu laiku skatījos uz šo, redzēsim kā patiks. :)

2)Avène Cleanance Cleansing Water 400ml - sūtīju no cocooncenter.co.uk, cena 6.93 EUR.
Tāpat vajadzēja kaut ko ar ko notīrīt kosmētiku, arī tilpums patika. 

3)MaxFactor Lipfinity, tonis 020 Angelic, cena 8.89 EUR (Drogās šobrīd atlaide).
Par šo biju redzējusi un dzirdējusi kaudzi atsauksmju. Būs arī atsauksme no manis, jo produkts ir interesants!

4)Maybelline BB Cream - jau atkal :)) Šobrīd Drogās atlaide, cena bija ap 6 EUR. Bez komentāriem. :)))

5) Dior Addict Lip Glow, sūtīju no feelunique.com, cena 26.32 EUR (ar atlaidi). Nu un šis no mana pavasara wishlista. :)

11 comments:

  1. Ogo,Avenei tāds tilpums par tādu cenu! :)) Piegāde nebija dārga?
    Vichy man ir bijis,godīgi-traks līdzeklis-sausināja ļoti ādu. :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man šobrīd ļoti sausā āda. Tikai es nezinu vai no Vichy vai laikā apstākļi. Es sūtīju koppasūtījumā, tāpēc cena nebija īpaši dārgāka.

      Dzēst
  2. Jā, cocooncenter labas cenas, ja sūta vairumā :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es sūtīju koppasūtījumā, tāpēc cena nebija īpaši dārgāka

      Dzēst
  3. Tam Avenes līdzeklim nu gan liels tilpums. ;)
    Es gaidīšu atsauksmi par MaxFactor lūpu laku. Ir kas to slavē, bet ir kas to met laukā pēc pirmās lietošanas reizes. Personīgi, man tā likās nedaudz pa smagu pat ja lieto pa virsu to balzāmu:))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tilpums mani arī uzpirka. :)
      Un vēl par tik draudzīgu cenu.

      Dzēst
  4. Labs ķēriens :) Gaidīšu atsauksmi par dior lūpu produktu :)

    AtbildētDzēst
  5. man arii ir avene uudentiņš, patīk ļoti!

    AtbildētDzēst
  6. Ooo, Avene izklausās mega labi!
    Tas Vichy man nepatika, šausmīgi sausināja seju, burtiski rāva čokurā, uz muguras gan bija ok!

    AtbildētDzēst
  7. bb kreems labs ??? par dior lip glow, diez vai ikdienai es vispaar citu gribeet vairs.....

    AtbildētDzēst