pirmdiena, 2014. gada 24. februāris

TAG: Kas ir manā somā? Ziema 2013/2014

Laikam jau gadu briestu šim rakstam, tad nu beidzot arī es atrādu savas somas saturu! :)

Tie, kas seko manam Instagram vai Facebook profilam, jau zina, ka šobrīd mana mīļākā somiņa ir no Guess.

Lielākais somas plus ir tas, ka tā atveras kā vecajos laikos ārstu koferi (саквояж).

Ikdienā cenšos līdzi nesāt minimāli maz priekšmetu un nepārvērst somu par miskasti, kāpēc jāstiepai līdzi lietas ko neizmantojam? Neesam jau ēzeļi. :)
Tāpēc no somas jau sen ir pazudušas tādas lietas, ko nekad tā arī neesmu izmantojusi (piezīmju blociņi, tie lielie kalendāri-dienasgrāmatas, pildspalvas (ši tādēļ, ka mašīnā man ir cita) utt.

Mans iztikas minimums:
  • Guess naudas maks - rādīju jau pirkumos. Esmu tik apmierināta! Viņā ielien pat mans telefons un somu tad es vispār varu atstāt mājās.
  • Guerlain kosmētikas maciņš - kas tajā iekšā, lasiet nedaudz zemāk.
  • Noteikti ķemme, šobrīd Tangle Teezer.
  • Mobilais telefons.
  • Kindle e-grāmata - ja nu kādreiz ir brīdis palasīt, piemēram kādā pasta rindā. :)
Sarakstā un bildē nav iekļuvušas dzīvokļa atslēgas (jo tās vienkārši bija durvīs :)) ) un salvetes (šobrīd beigušās).


Mans kosmētikas maciņa iztikas minimums:
  • Guerlain pūderis - nevaru bez tā dzīvot, un, ak vai, taja jau ir izveidojies caurums. :(
  • Lūpu produkti, ko lietoju tajā dienā, šoreiz bildē Max Factor un Dior lūpu balzams.
  • Jebkāds krēms, ko, ja ļoti vajag varu uzsmērēt uz sejas vai sasmērēt rokas.
  • Roku dezinfekcijas līdzeklis, kuru vienmēr aizmirstu lietot. :)
Laikam esmu cilvēks, kuram somā ir vismazāk lietu. :))

11 comments:

  1. man loti patik shada veida raksti - paluret kas kuram soma vai vannas istaba :)

    AtbildētDzēst
  2. Tangel teezer - Zeltā mani apbūra- kur var iegādāties?! :)) p.s. Otrs jautājums- ar ko bildē? Ļoti smukas bildes! Man šis patreiz aktuāls jautājums :))
    Trešais, jo man mazāka soma, jo mazāk mantu. Šodien līdz plānotājs, maks, lūpu vazelīns, pildspava, atslēgas un telefona lādētājs :)) nekas vairāk vnk somā nesaiet :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tangle Teezer pirku izstāde, Salona.eu stendā. Bildēju ar Nikon D 3100 ar 35 mm objektīvu. :)

      Dzēst
    2. Nokļūdijos rakstot no telefona - www.salon24.eu

      Dzēst
  3. man ar shitie raxti patiik...ljoti reaali....iedvesmoji patiesiibaa uzbildeet, jo saskatiiju mazliet liidziibu, tu saki ka visticamaak tev ir vismazaak lietu....neee tici man, man ir mazaak.... dior glow , mobilais, ja neesmu aizmirsusi, atslegas, ja neesmu aizmirsusi...nee ja npietni kkad uzbildeshu....bet visvisvisbiezhaak ir taa makaa iekshaa telefons atslegas un lupine kabataa, maks kabataa un aiziet.....

    AtbildētDzēst
  4. Kā visiem patīk skatīties citu somās :D
    Man mantas pa somu mētājas ļoti daudz, jo nekad nevar zināt kas notiks, tāpēc man patīk visu staipīt līdzi :)

    AtbildētDzēst
  5. Lielisks raksts, man vienmēr ir paticis redzēt,ko citi nēsā sev līdzi ikdienā :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  6. Kosmetikas macinu lidzi nenesaju :), man lidzi ir lupu spidums un lupu krasa :))
    Labs tev ir somas saturs! Laba ideja nemt lidzi Kindle uz pasta nodalu! Mums vienmer ir garas rindas!

    AtbildētDzēst
  7. kas tas par balto fonu uz kura bildē?

    AtbildētDzēst