trešdiena, 2014. gada 19. februāris

Kā apmainīt sabojātu Real Techniques otu.

Mani instagram un Twitter sekotāji, noteikti, jau redzēja, ka mana RT Stippling brush, pēc gandrīz divu gadu lietošanas kļuva nelietojama, precīzām izbira sariņi.
Šodien pastāstīšu jums, kā apmainīt šādas otas pilnīgi par velti! :)

3 februārī, pēc magāšanas, mana ota kļuva šāda. Paraujot aiz tiem garākajiem sariņiem, notika sekojošais:
Sadusmojos un uzrakstīju diezgan nepatīkamu postu twitterī, ka šī ir mana pēdējā RT ota, ko es pērku un pievienoju @realtechniques, lai viņi redz.

Vispār šo es redzēju, kad tikai sāku sekot RT Twitter kontam, pēc pirmās otas nopirkšanas, un labi vien ir, jo noderēja arī man.

Pēc šiem postiem viņi man atbildēja, lai es sazinos ar viņiem caur emailu un nosūtu visas bildes, kas man ir.
Es nosūtīju šīs divas bildes un printcreen no iherb.com pirkumu vēstures, kur arī pirku šo otu 2012.gada 26.jūnijā.

Vēstuli ar bildēm es nosūtīju tikai 6.februārī.

Un vakar, 18.februārī es pastā saņēmu jaunu otu! :)

Tā kā, ja arī jums sanāk šādas nepatikšanas, droši atrodiet palīdzības centra adresi viņu mājas lapā un nekautrējoties rakstiet!
Tā ir Amerika un tur tas viss ir savādāk nekā pie mums!

P.S. Es caur Amazon.com pat esmu apmainījusi savu Kindle grāmatu, kurai uz aizmugurējā vāciņa vienkārši parādijās kaut kādi pleķi un man tas nepatika.
Viņi pat nepaprasīja bildi un 10 minūšu laika man izsūtīja jaunu (4 dienu piegāde no Amerikas) ar piegādi uz mājām un vecajai arī atbrauca pakaļ uz mājām. :)

Jauku dienu! :)

11 comments:

  1. prieks, ka viss labi beidzās. un tas tikai nozīmē, ka ir zīmoli, kuriem nav vienalga, ko par tiem domā. :)

    AtbildētDzēst
  2. Tas ir respekts pret pircējiem, kā arī brendam ir svarīgi uzturēt savu augsto latiņu. Protams, ka pie mums LV neviens nekad mūžā par velti neko nemainīs un nesūtīs :D

    AtbildētDzēst
  3. Superīgi! Man arī notika šāda pati bēda ar šo otu, tikai daudz, daudz ātrāk. Jāmēģina sabildēt, ja neesmu jau izmetusi laukā. Paldies par padalīšanos, noderīgi. :)

    AtbildētDzēst
  4. Paldies, ļoti noderīgi, bet ceru, ka tā nevienam vairs negadīsies :)

    AtbildētDzēst
  5. Labi, ka viņi otu tev ir apmainījuši! Laba attieksme pret klientiem! Sigma gan savas bojātas un nekvalitatīvas otas nemaina..

    AtbildētDzēst
  6. Nu baigi! Bet labi, ka beidzās tā, nevis, ka tiešām dēļ šīs otas Tu uz šo brendu vairs neskatītos. Toties tagad Tu zini, ka ja nu kas notiek, kur vērsties un tas nozīmē tikai to, ka uzņēmumam ir laba KSA. Cepuri nost par tādu rīcību no firmas puses :)

    AtbildētDzēst
  7. Forši par otu :) man pirkta uk :)) gadus 5 atpakaļ :) nekas nav noticis, varbūt par maz lietoju :D bet forši, ka viss nokārtojās.. P.s. Par to grāmatu gan pēc tādas bubinošas tantes izklausies :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es savu otu reti lietoju, jo man viņa ne īpaši patīk.

      Kāpēc pēc bubinošas tantes? Kāpēc es nevaru paprasīt man samainīt grāmatu, kura ir nopirkta mēnesi atpakaļ un kurai uz aizmugurējā vāciņa parādījušies kaut kādi pleķi, kaut gan no pirmās dienas viņa bija vāciņos?

      Dzēst
  8. Man vēl visas rt otas veselas :)
    Bet par kindlu, kā Tu uz lv no usa pasūtīji? Man ne no viena amazona nedod :/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es pirku ss.lv (jaunu, iepakotu), reģistrēju Amazon lapā un tad sazinājos ar viņu palīdzības dienestu.

      Dzēst
  9. Jā, nu Amerikā var visu atdot atpakaļ...Arī iesāktu tonālo, ja tonis neder. :) Es gan kosmētiku vēl neesmu nesusi/sūtījusi atpakaļ, bet ar drēbēm un apaviem regulāri. Es citreiz (ja pilnāks veikals vai nav daudz laika), nemaz nemēru drēbes, paņemu, kas patīk un liekas, ka derēs, nesu mājās un tad kas neder, aiznesu atpakaļ. :)

    AtbildētDzēst