ceturtdiena, 2014. gada 27. februāris

Missha kosmētika tagad arī Rīgā. Jaunais korejas kosmētikas veikals "Mimiko"

Tikai vakar lasot, kas jauns blogos, izlasīju, ka Missha kosmētika tagad ir pieejama arī Rīgā! Lieliski!
Tikai vieta tāda, ka man kā Pārdaugavas iedzīvotājai līdz turienei dzīties nekāda prieka - A.Deglavas iela 110.

Dzīve tā sagrozījās, ka šodien braucot darīšanās, mums ar vīru tik ļoti sagribējās Hesburger siera burgerus un viņu mājas lapa man kā tuvāko vietu norādīja.... A.Deglavas ielu 110.
Ieejot veikalā es biju šokā, kad ieraudzīju izkārtni "Mimiko" :))
Tas tiešām bija šoks.

Uz karstām pēdām aiznesos pakaļ tam, ko tik ļoti vēlējos jau kādu laiku - Missha Signature Real Complete BB Cream [Nr.23 / Natural Yellow Beige] (uz vietas bija pieejams tikai šis tonis), mazā iepakojuma cena 10.25 EUR, lielā - nedaudz virs 18 EUR.

Bonusā saņēmu arī nedaudz paraudziņus. :)

Tā, kā visiem, kuri jau sen vēlējās pamēģināt slavenos Missha BB krēmus ir tikai viens ceļš - veikals "Mimiko", A.Deglava ielā 110.
Nu labi, ir arī rezerves variants, pasūtīt Missha Baltics mājas lapā :) - http://missha.ee

P.S. Raksts nav sponsorēts, par benzīnu un nopirktajiem produktiem maksāju no sava maka..... par burgeriem arī :)))

9 komentāri:

  1. Stāsti, kur tas ir :), man jau pavisam netālu :), kājām varu aiziet :)), tas ir veikalā Rimi? vai kaut kur tuvumā?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā Rimi veikalā. Tur gar malu kur mazie veikaliņi. :)

      Dzēst
    2. Ka tev tas Missha BB krems, es sodien tur biju, pameginaju, bet nenopirku..

      Dzēst
    3. Man par tumšu. Iespējams derēs vasarā.
      Viņa man teica, ka šim ir tikai viens tonis, bet mājas lapā ir visi trīs.
      pats krēms man patīk, domāju, ka pasūtīšu gaišāku no mājas lapas.

      Dzēst
    4. Man tonis it ka derēja, domāju mož ka nopirkt?! :)

      Dzēst
    5. Man tur veikalā arī derēja tonis :))) Mājas gan ne īpaši.

      Dzēst
    6. Man ari piedavaja so #23 toni, tad jau nav jegas to nemt, bus pa tumso

      Dzēst
  2. Viņi atvēra veikalu Pārdaugavā, un tagad arī ir pieejama mājas lapa : www.mimiko.lv

    AtbildētDzēst