svētdiena, 2014. gada 16. marts

Dior Addict Lip Glow - atsauksme un foto

Lūpu balzams, laikam, ir atrodams katras sievietes somiņā. It īpaši aukstajos ziemas mēnešos, kad kopšana lūpām ir vajadzīga kā nekad.

Kāds lūpu balzams atrodams kosmētikas maciņā, tas jau ir gaumes jautājums, bet veikalu plauktos ir atrodami arī lux kosmētikas balzami.

Šodien parunāsim par vienu no tiem - Dior Addict Lip Glow.

Vai tiešām šis balzams atšķiras no saviem lētākajiem brāļiem un vai par to ir vērts maksāt tik daudz?

Pirmais, kas mani uzpirka ieraugot šo balzamu, tas, protams, bija dizains. No sākuma es to redzēju interneta atsauksmēs, vēlāk arī reāli veikalā.

Iepakojums tiešām atbilst manai gaumei. Īsta konfektīte, kādu neatradīsi budžeta lūpu balzamu variantos.

Balzamam ir fantastiska smarža. Kādreiz ejot garām, varu to paņemt un vienkārši pasmaržot.

Pats balzams ir diezgan ciets. Tas neklājas uz lūpām kā sviests. Man tomēr vairāk patīk tie mīkstie lūpu balzami.
Šo gan esmu lietojusi tikai aukstajā laikā, iespējams, ka vasarā tas būtu mīkstāks.


Vēl viens no nepatīkamajiem momentiem ir tilpums. Tikai 3.5gr, kas manuprāt ir ļoti maz par tādu cenu.
Mēneša laikā man šis balzams tika izlietots krietni zem puses.

Balzamam ir viegls rozīgs tonis.


Mans viedoklis:
Manuprāt šis balzams ir rotaļlieta... lieta, ar kuru sevi palutināt. Tā nekādā gadījumā nav pirmās nepieciešamības prece un tās vietā var atrast arī lētākus budžeta variantus (kā tas pats Carmex, piemēram).
Biju lasījusi, ka šis balzams mitrinot lūpas. Ja to uzklāt uz lūpām uz nakti, tad no rīta ir ļoti maigas lūpiņas. Mēģināju vairākas reizes, bet, diemžēl, izmaiņas neredzēju.

Vai es pirkšu vēlreiz?
Pieļauju, ka nē. Vēlos pamēģināt Dior Lip Maximazer un daudzus citus lūpu balzamus (arī slaveno Carmex), tāpēc, domāju, ka šis bija vienīgais iepakojums šī balzama, kuru nopirku.

Kur pirku?
Savu sūtīju no feelunique.com, ar atlaidi man tas izmaksāja €26.32. Douglas, Kolonna un Stockmann šis balzams maksā ap €38.

Cik ilgi lietoju uz atsauksmes brīdi?
Gandrīz divus mēnešus.

12 comments:

  1. Lasīju, ka šo salīdzina ar vienu no Nivea balzamiem, šķiet, Pearly Shine vai kaut kas ar rozi. Nivea ir mans pēdējā laika favorīts - klājas tik mīksti un nav vilšanās izjūtas, ja izsmērējas mēneša laikā.

    Maximizer ir foršs, bet mazs tilpums. Ikdienā lietojot, esmu tikusi līdz kādai pusei.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nivea, kas ir kā lūpukrāsa vai tajā bāķītī?
      Maximazer gribu pamēģināt jebkurā gadījumā. Tik daudz labas atsauksmes lasu.

      Dzēst
    2. http://zealousbeautyfanatic.blogspot.com/2011/03/review-dior-addict-lip-glow-spf-10-vs.html

      Dzēst
    3. Tavā ietekmē pasūtīju sev zemeņu Carmex balzamu. :D

      Dzēst
  2. 38 ????????? Wow shis bija ziemaa, pagika, ipashi smarzha, kaa tu piemneji.... otreiz pirktu ? nepirktu? nezinu...iespejams, visticamaak ne vasarai....bet paiiik

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es savu pietaupīšu lai pamēģinātu vasarā, tīri intereses pēc kā uzvedīsies.
      Jo ziemā, ja laukā auksts, tad klājās ļoti grūti.

      Dzēst
  3. Spriežot pēc atsauksmes, nav tās naudas vērts. Parasts lūpu balzāms, kurš nedara neko.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu kādreiz sevi vajag palutināt ar kaut ko skaistu :)

      Dzēst
  4. Jā, es arī piekritīšu, ka tā ir rotaļļieta, bet kāpēc gan nē? Sevi ir jālutina! :)

    AtbildētDzēst
  5. ogo līdz pusei :)) Tu gan esi cītīga lietotāja, man līdz kaut kam tādam tālu :))

    AtbildētDzēst
  6. em, ja viņam ir tas mikro šimmeris, tad tad man jebkurā gadījumā ies garām, vienalga vai Nivea vai Dior. :) Neesmu tāda tipa balzamu cienītāja :)
    bet uz lūpiņām skatās labi!

    AtbildētDzēst