trešdiena, 2014. gada 12. marts

Foto: Mans marts

Sveikas! :)
Tā kā šobrīd man ir atvaļinājums un par kosmētiku nerakstu, tomēr dzīve nav apstājusies! :)
Ir pagājušas tikai 12 Marta dienas un visas svētku noskaņās! :)

Šodien parādīšu mazu ieskatu šajās dienās.
Tie, kas seko manam Instagram jau ir redzējuši daļu no bildēm.

Aicinu skatīties tālāk! :)

Pēdējā reize, kas man bija gēla nagi, tās bija manas kāzas. Nolēmu atcerēties tos laikus un uzliku atkal. :)
7.martā mēs ar vīru nosvinējām 5 gadu jubileju. Dāvanā saņēmu brīnišķīgu Swarovski gredzentiņu. Linki zemāk.
Tiem, kas arī tādu vēlas, ir pieejams >sudraba krāsā<, > zelta krāsā< un >bronzas krāsā<.
Visas cenas atbilst reālajām veikalā, tāpēc viegli varat orientēties pēc tām! :)

Pienāca 8.marts un mēs braucām sveikt mūsu mammas.
Manas puķītes varat redzēt pirmajā bildēm, bet šī ir Instabilde.
Un vēl pie šādām es tiku. :)

10.martā manai labākajai draudzenei bija Dzimšanas diena un es viņai sagādāju šādu pārsteigumu. :)


Iekšā bija lūk šādi skaisti auskariņi. Dzīvē protams skaistāki.
Laikam ēdiena fotografēšanas atkarība sāk pāriet, jo no visa ko ēdām, es atcerējos nofotografēt tikai šo. :)
Un beidzot arī mans Stockmann skaistuma dienu pirkums. Mani presētie meteorīti no Guerlain iet uz beigām, tāpēc man vajadzēja jaunu pūderi. :)
Un nobeigumam..... Vēlējos sev nopirkt Dior Lip Maximazer un Kerastase eļļu, bet mātes instinkts - nopirku bērnam Lego māju.....

Ceru, ka bija interesanti! :)
Jauku un saulainu dienu!

5 komentāri:

  1. patiik par to mates instinktu - manupraat, berni tiek lutinaati ar mantaam daudz par daudz, arii grekoju shajaa zinaa un viss, kas attiecas uz bernu iepriecinashanu ar mantiskaam vertibam ir oooooookadas cenas uzliktas...jasak iefobezhot bernam izdotie naudas lidzekli, jo ne jau berns teeree, bet mees.....bet tad atkl protams logiski, ja mamma rib dior, kapec berns nevaretu gribet lego, vai ne..... ziedi vienmer sniedz svetku sajutas

    AtbildētDzēst
  2. Gribas jau tos mazos arī iepriecināt un noteikti gandarījuma sajūta un bērna prieks par dāvaniņu ir lielāks, nekā kārtējais lūpu spīdums kosmētikas maciņā! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tieši tā!!! Vārds vārdā. Pilnīga taisnība. Viņš vienkārši trīcēja kamēr mēs vērām to kasti vaļā un visu vakaru negāja nost. Tas atspēko visus spīdumu un citus niekus.

      Dzēst
  3. Dikti sirsnīgi, skaisti un forši mirkļi :) Vairāk tādus :)

    AtbildētDzēst