piektdiena, 2014. gada 21. marts

~Manas pirmās SIGMA otas~

Es jau rakstīju par to, ka populārās Sigma otas tagad ir pieejamas arī Latvijā un vienīgais interneta veikals, kurš tās tirgo ir www.altamisi.com

Un tādā veidā, es bez visādiem nodokļiem un ilgām sūtīšanām tiku pie savām pirmajām Sigma otām!


Manas skaistules:
SIGMA F10 Powder Brush
SIGMA E40 TAPERED BLENDING BRUSH

Visu veikala piedāvājumu varat apskatīt >šeit<.

Un vēl viens mans guvums:
CAILYN lūpu zīmulis, tonis 06 Mauve - tieši tas ko es meklēju, tas ar ko es varētu savas lūpas iezīmēt vizuāli lielākas. Tieši šis tonis derēs gan aukstā toņa īpašniecēm, gan siltā (kā es).

Visu CAILYN produkciju varat apskatīt >šeit<.


Esmu jau wishlistā sarakstījusi veselu sarakstu ar to, ko vēlos, jo beidzot arī pie mums ir pieejamas šīs lietas! Varbūt drīz pie mums pārdos arī Benefit, Urban Decay utt? :)

P.S. Veikalā darbojas Latvijas Pasta un POST24 piegāde par ļoti draudzīgām cenām!

8 komentāri:

  1. Spicē drīz atver Debenhams. Anglijā šajā veikalā arī pārdod gan Benefit, gan UD.

    AtbildētDzēst
  2. Uzcenojums gan labs...
    Man ir sigmas F80, F82 un E45 otas, visas dievinu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es rēķināju ka ar Sigmas piegādi un ja ir nodoklis, tad aptuveni sanāk viens un tas pats

      Dzēst
  3. Ah, super, gaidīšu plašāku atsauksmi! :)

    AtbildētDzēst
  4. Nu vispār ja rēķina, tad nav nemaz tik traki tā maksa. Tik tiešām ja sūtītu no sigma mājas lapas vai kur citur, tad cena būtu daudz reiz astronomiskāka.
    Noteikti gaidīšu atsauksmi par otām :)

    AtbildētDzēst
  5. F10 man ļoti patīk, bet cenas altamisi gan nav draudzīgākās, kaut gan varbūt, ja sūta vienu otu, tad ir izdevīgāk tepat uz vietas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Bet ja sūta vairākas vai kādu komplektu no Sigmas, tad uzliek nežēlīgus nodokļus. :(((

      Dzēst