otrdiena, 2014. gada 18. marts

MaxFactor Lipfinity lūpu krāsa, tonis 020 Angelic - atsauksme un foto

Par šo lūpu krāsu daudzkārt biju dzirdējusi no youtube blogerēm un tā kā man vienmēr ir problēmas ar lūpu krāsu noturību, man likās, ka šis būs mans glābiņš.

Šodien pastāstīšu jums savu viedokli par šo ilgi noturīgo lūpu krāsu.

Lūpu krāsu komplekts sastāv no 2 produktiem: no paša pamattoņa (2.3ml) un no balzama (1.9g).
Balzams vienmēr ir jālieto vairāk, lai patstāvīgi mitrinātu lūpas, tāpēc tas beidzas ātrāk. Pārdošanā ir nopērkami arī vienkārši šie balzami. Pieļauju, ka uz vienu pamattoņa iepakojumu varētu iztērēties 3-5 iepakojumi ar balzamu. Atkarībā cik biezu slāni jūs klājat.
Es pamattoni klāju pavisam plānā slānī un balzamu daudz vairāk.

Solis 1: Līdzenā kārtā uzklāt pamattoni, ļaut tam nožūt 2-3 minūtes.

Solis 2: pēc tam uzklāt balzamu, kurš mitrinās lūpas un dos tām spīdumu. Balzamu lietot atkārtoti visas dienas garumā.




Mans viedoklis:

Pieļauju, ka, cik lūpu, tik viedokļu, bet es ar šo produktu galīgi nesadraudzējos, par ko esmu ļoti sarūgtināta.
To uzklājot lūpas momentā paliek ļoti sausas un pat ar balzamu man tās nepaliek mitrākas. Esmu mēģinājusi arī parastos lūpu balzamus, bet nekas nemainās. Tas sausums, kas lūpas velk čokurā ir ļoti nekomfortabls.

Izdarot visu pēc instrukcijas, apmēram pēc 20 minūtēm man viss sāk velties kunkuļos nost. Nepalīdz nekāda atkārtota balzama uzklāšana.
Sanāk, ka uzklājot to, gatavojoties iet prom, izejot laukā, visa lūpu krāsa sāk nākt nost. Paliek vien kontūra ar lūpām, kura tiešām turās ļoti, ļoti ilgi.

Vai es pirkšu vēlreiz?
Diemžēl nē.

Kur pirku?
"Drogas", pirku uz atlaidēm, bet bez atlaidēm cena ir ap 10 EUR.

Cik ilgi lietoju uz atsauksmes brīdi?
Viens mēnesis.

P.S. Ir ļoti daudz atsauksmes, kurās šo produktu slavē, tāpēc ja ir vēlme pamēģināt, tad tomēr iesaku to izdarīt. Varbūt, ka viss sanāks daudz pozitīvāk kā man. :)

5 komentāri:

  1. Es gan tad šo lūpu krāsu neņemšu! Man jau bez tās lūpas ir sausas!
    Bet tonis i r labs!

    AtbildētDzēst
  2. Pamēģini NOUBA mille baci lūpu laku.. riga plaza, domina vai alfa douglas. Es un Jelena Krygina viņas mīlam. Mitrināt lūpas viņa nemitrinās, bet noturība ou jē cik laba

    AtbildētDzēst
  3. ar šito man sanāca vienreiz ļoti slikta pieredze, kad uzkrāsoju citam cilvēkam, labu gribēdama - nepatik un neiesaku. Viss toreiz bija tieši tik slikti kā tu saki.

    AtbildētDzēst
  4. Izklausās tiešām briesmīgi, bet no skata tik mīlīgs :)

    AtbildētDzēst
  5. tonis jauks, bet tik neloģiski liekas - sākumā krāsa, pēc tam pa virsu balzams??? nez kāpēc viņi tā izdomājuši... Man iepaticies Sisley Phyto-Lip gloss - noturīgs lūpu spīdums ar piesātinātu toni, iesaku izmēģināt, jo efekts līdzīgs tikai mazliet mazliet varbūt caurspīdīgāks. ;)

    AtbildētDzēst