ceturtdiena, 2014. gada 27. marts

GUERLAIN Météorites Pearls - pirkt vai nē?

Šodien vēlos parunāt par populārāko Guerlain produktu - meteorītiem.
Mani bija tonī 02 Teint Beige, laikam viss universālākais tonis.

Es esmu viena no tām, kas padevās uz skaisto iepakojumu un saturu un tikai pēc tam domāju par to, vai man tas vispār ir vajadzīgs.

Tos, kurus interesē mans stāsts ar šiem meteorītiem, aicinu lasīt tālāk!



Pēc iepakojuma redzat, ka man vēl ir iepriekšējā šo meteorītu versija.
Ar ko (ja neskaita iepakojumu) tie atšķiras no jaunā, neiešu spriest, jo vienkārši man nav ar ko salīdzināt.



Mans viedoklis:
Produkts sastāv no 5 dažādas krāsas bumbiņām, kuras, katra veic savu darbu un dod atbilstošo toni, bet viss kopā rada veselas, starojošas sejas izskatu.

Tas gan laikam, kāda kuram izpratne par starojošu seju, bet es varu atzīt, ka 5 mēnešu laikā, kopš nopirkšanas, es nekādi nesadraudzējos ar šo produktu un jēgu īsti nesapratu.
Nekādā gadījumā nenosodu produktu, bet diemžēl, kas ir ideāls vienam, ir slikts citam.

Meteorītu kompaktā versija ir mans favorīts un "izlaizīta" jau līdz caurumiem, bet šis produkts vientuļi putēja starp visu pārējo kosmētiku.

Šis ir viens no produktiem, kura esamība mani grauza. Nu kā var stāvēt lux klases produkts un es tam pat nepieskaros? Laiks iet, termiņš arī, bet nekas nenotiek!
Es sāku meklēt idejas, kā vēl lieto šo produktu un atradu variantu (pati jau nevarēju izdomāt :) ), ka tās spīdīgās bumbiņas vienkārši izņem laukā. Es izņēmu, bet mēģinot vēl pāris mēnešus, tik un tā man nepatika kā tas izskatās uz manas sejas.

Diemžēl ar šo produktu mēs šķīrāmies un tas atrada jaunas mājas un jaunu saimnieci, kura jau ilgu laiku lieto šādus meoteorītus un ir sajūsmā.

Lūk, cik dažādi ir cilvēki un viņu vēlmes.
Diemžēl šis produkts man izvērtās par skaistu rotaļlietu, kuru es nopirku, nepadomājot, vai man to vajag, vai nē.
Un pirms pirkšanas es lasīju daudz atsauksmes, kurās meitenes mudināja izvērtēt, bet es nekad nevarēju padomāt, ka, man, tik šiks un populārs produkts nepatiks!

Vai es pirkšu vēlreiz?
Radās ideja, ka pēc kādiem 5 gadiem es varētu atkārtoti pamēģināt šo produktu, jo kā jau zinām, gaumes mainās laikam ejot. 


Kur pirku?
Savu pirku Stockmann, cena bez atlaidēm bija 34LS (48.38 EUR).
Nopērkams arī Feelunique.com, cena 46.15 EUR (jaunā versija)


Cik ilgi lietoju uz atsauksmes brīdi?
Gandrīz 5 mēnešus.
______________________________________________________
Vēlos uzzināt jūsu viedokli un pieredzi ar šiem meteorītiem - lietojat vai varbūt plānojat pirkt?
Būšu pateicīga arī par padomiem!

7 komentāri:

  1. Man ļoti patīk iepakojums, smuka skaistumlietiņa. :) Ja būtu iespēja, pamēģinātu, bet ikdienā neredzu vajadzību pēc šī.

    AtbildētDzēst
  2. man gribētos, tāpēc, ka visi stāsta, cik forši, bet nezinu - tomēr nav lēta lieta un vai man tas sagādātu tāāādu prieku.. nez... Laikam vajadzētu pirms tam nomēģināt, lai saprastu. Bet iepakojums, protams, skaists kā jau gandrīz viss no Guerlain. :)

    AtbildētDzēst
  3. Atsauksmes jau ir lieliskas un iepakojums tik skaists, ka tādēļ vien būtu vērts sevi iepriecināt. Bet baidos, ka nespēšu novērtēt pašu produktu. Ar mani tā bieži ir, visi ir sajūsmā, ekspektācijas lielas, bet rezultātā nasing spešal :D

    AtbildētDzēst
  4. Nē, produkts kā tāds nav priekš manis, un vēl tā cena. Nepirktu.

    AtbildētDzēst
  5. Man patīk un apdomāju iegādāties arī kādu limitēto versiju. :)
    Mans veiksmes stāsts iz dzīves - pēc darba ar meitenēm gāju ballēties, konsīleris nebija paņēmies līdzi, pērlītes gan - tad nu izgaismoju tumšos lokus un viss bija forši. :)

    AtbildētDzēst
  6. Šodien kā reiz bija kliente, kurai skatījām cauri kosmētikas maciņu un analizējām ko vaig, kas lieks. Viņai bija tieši šie meteorīti, man ļoti patika kā klājās, un kādu efektu uz viņas sejas ar tiem varēja iegūt. Svaigu, vieglu mirdzumu. Perfekti ikdienai. Es viņai ieteikcu arī turpmāk šo produktu iegādāties atkal. Vai man tāds ir vajadzīgs? Nē- man ir kaudze ar visādiem citādiem izgaismotājiem un man nepatīk bojāt otas pret bumbiņām :)

    AtbildētDzēst
  7. Man tieši tādi ir mājās un es tos lietoju tikai reizi! Bet man patīk smarža, tā ir vienreizējā. Un domāju, ka kādreiz atsākšu tos lietot! :)

    AtbildētDzēst