trešdiena, 2014. gada 19. marts

~Pēdējie pirkumi~

Šobrīd neesmu naska uz pirkumiem, pēdējā laikā ir nopirktas tikai nepieciešamās lietas.
Šodien arī atrādu pēdējos pirkumus:

1. Givenchy Prisme Libre birstošais pūderis - jau atrādīju rakstā par Martu. Būs arī atsauksme.
2. Oniks Beta eļļa kutikulām - vēl joprojām nezinu, kas ir ražotājs, jo uz iepakojuma nav tādas info, bet meklējot bildi, radās aizdomas, ka tā ir Cucio Natural Cuticle Oil - pērku jau gadiem. Atsauksme >šeit<.
3.Nivea eļļa matiem - pērku jau trešo iepakojumu. Esmu ļoti apmierināta ar šo eļļu.
4.Garnier Ultra Doux šampūns - nolēmu izmēģināt visas krāsas, tukšajā tarā atrādīšu vienu, kas beidzās. Šim man ļoti nepatīk smarža. Neesmu lavandas smaržas cienītāja.
5. Creator ziemas puszābaki - nezinu tādu firmu, bet ražo portugālē. Iepatikās dizains, pirku NS King, cena ar 50% atlaidi bija 46 EUR. Vēl neesmu vilkusi, nevaru pateikt cik labi ir ikdienā nēsājot.
6. Ecco ziemas zābaki - arī pirku NS King, cena ar 50% atlaidi bija 103 EUR. Superīgi zābaki, esmu apmierināta kā nekad.

3 komentāri:

  1. no brienamiem man ecco ir mīļākie, cik gadus jau pērku kvalitāte nemainīga laba :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es nopirku pirmo reizi un esmu pārsteigta cik superīgi zābaki!

      Dzēst
  2. Gaidīšu plašāku atsauksmi par Givenchy pūderi :)

    AtbildētDzēst