pirmdiena, 2014. gada 31. marts

Izlietotais martā.

Kā jau katru mēnesi, pēdējā dienā iztīram māju no nevajadzīgās tukšās taras. :)

Šomēnes ir beigušies šādi brīnumi:

1. Garnier līdzeklis dekoratīvās kosmētikas noņemšanai - nekā īpaša, ka jau visi šāda tipa.
2. Чистая Линия skrubis ar aprikožu kauliņiem - lietoju jau diezgan reti (kā arī visus pārējos, arī tos drīz redzēsiet tukšajā tarā), metu laukā ap pusi, jo beidzies termiņš (tikai 6 mēneši). Atsauksme >šeit<.
3. Бархатные ручки roku krēms ar makadāmijas riekstu eļļu - ļoti labs krēms! Atsauksmi lasiet >šeit<.
4. Catrice Ultimate Shine lūpu krāsa - iekšā palika vairāk par pusi, bet dēļ mīkstās struktūras tā jau ir vienkārši visa samīcīta, nolauzta utt. Un arī tonis man vairs nepatīk. Atsauksmi lasiet >šeit<.
5. Missha BB krēma paraudziņi - saņēmu pērkot citu BB krēmu Mimiko veikalā, bet atverot pašu gaišāko, tas man izrādijās daudz, daudz par tumšu, tāpēc metu laukā visus.
6. Guerlain acu krēma miniatūra - saņēmu pērkot Guerlain kosmētiku Stockmann veikalā, lietoju vairākus mēnešus, bet nekādu wow! nepamanīju. Par pilno cenu, lielo iepakojumu nepirktu!
7. Garnier Ultra Doux šampūns - man jau bija oranžā šī šampūna versija, kura man iepatikās, tad nopirku šo, un šis izrādījās vienkārši briesmīgs! Man visi mati bija kā nedzīvi. Beigās apnika mocīties un es viņu ielēju vannā kā vannas putas, lai vienreiz jau būtu beigas! :))
8. Mana mīļotā L'oreal Professionel Absolut Repair eļļa matu galiņiem - vienkārši superīga! Un neskatoties uz to, ka lietoju kopš augusta, pēc katras mazgāšanas reizes, beidzās tikai šomēnes. No vienas puses skumji, bet no otras esmu priecīga, jo es pietuvojos Kerastase eļļas pirkšanai. Atlikusi vēl tikai viena eļļa, kuru piebeigt un tad es varēšu doties pēc jaunas!
Atsauksme >šeit<.

Jauku nākamo darba nedēļu! :)

9 komentāri:

  1. he he, nepaveicās, man Misshas paraudziņos tieši šim bija 13. un 21. numurs, jāsaka, ka toņu ziņā tīri labi :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man viens no viņiem bija 21. Pamēģināju, bet šobrīd tik un tā pa tumšu.

      Dzēst
  2. Man savulaik bija Loreal Prof. serums, bet kaut kā nepatika. Uz lietošanas brīdi efekts ir labs, bet mati pierod un ar laiku paliek tikai vēl sausāki (dēļ silikona+alkohola sastāvā), tas pats stāsts ar Avon zaļo serumu. Favorīts ir vai nu Giovanni, vai dabīgās eļļas :)
    Missha sen jau gribu pamēģināt, bet nav īsti pa ceļam tas veikals.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. šo to var nopirkt asiko.lv, viņiem centrā arī ofiss (jau ir vai tūlīt būs). klāsts gan pagaidām mazs, bet tik un tā interesanti :)

      Dzēst
    2. Avon serums man arī nepatika.
      Lietoju arī visādas eļļas un to sajaukumus. Bet arī ne viss patīk.

      Dzēst
  3. Man īsti nekas sevišķs ar nelikās tajā Garnier kosmētikas noņēmējā, bet savu Čistaja Ļinija skrubi izlietoju ķermenim jau pasen, jo sapratu, ka tas ir stipri pa traku manai ādai :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Un kāpēc es nepadomāju par ķermeni? ?? :)
      Labi man vēl trīs palika. Ar tiem gan noskrubēšos no galvas līdz kājām.

      Dzēst
  4. Es tieši tādu matu eļļu lietoju :), tikai man šī pudelīte pa 3 mēnešiem beigusies :))), palika tikai vienai lietošanas reizei!

    AtbildētDzēst