trešdiena, 2014. gada 2. aprīlis

Jaunums! Kopjošā kosmētika MOSSA - Ražots Latvijā!

Šorīt, es biju viena no tām, kurai bija iespēja atslēgties no apkārtējās pasaules un Splendid Palace pagrabstāva telpās izbaudīt mediju brokastis un iepazīt jaunumu no MÁDARA Cosmetics - jauno ekoloģiskās kosmētikas zīmolu MOSSA.

Jau no 7.aprīļa šī kosmētika būs pieejama 39 Drogas tīkla veikalos par ļoti draudzīgām cenām - 10-17 EUR.

Kamēr mēs gaidām, aicinu apskatīt bildes no prezentācijas un nedaudz pastāstīšu, kas tad mūs sagaida!

MOSSA ražotāji mums piedāvās 11 produktus. Tā produkcijas pamatsastāva izstrādē ir izmantotas Ziemeļu reģionā augošās savvaļas ogas un augļi. Es līdz šim nekad nebiju aizdomājusies, cik daudz noderīgu vielu ir mazajā odziņās - baltajā jāņogā, lācenē, mellenē, kazenē un mežrozītē.

Ražotājs:
MOSSA piedāvā sejas ādas attīrīšanas, tonizēšanas un mitrināšanas produktus, pielāgojoties tavam vecumam un sejas ādas vajadzībām.

Zīmola MÁDARA dibinātāja Lotte Tisenkopfa Iltnere









 Man ir izdevība izmēģināt šādus divus produktus:
  • MOSSA Youth Defence barojošs antioksidantu dienas krēms ar lāceni
  • MOSSA Age Excellence aktīvs pretnovecošanās serums ar mežrozīti un no tās iegūto proretinolu A.
 Visa produkcija arī tiks iedalīta šādās divās grupās. Attiecīgi Youth Defence vecumā no 20 līdz 30 gadiem un Age Excellence, vecumam no 30 līdz 60 gadiem.


Pēc izmēģināšanas, noteikti padalīšos ar saviem iespaidiem.
Un vēl man ir vēlme iegādāties kādu no acu krēmiem, tāpēc arī es 7.aprīlī došos uz Drogas veikalu!

12 comments:

  1. noteikti gribu dzirdēt par serumu :)
    b.t.w., foršas bildes :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies. Serumu nodošu lietošanai mammai, jo viņai vecums atbilstošāks un tad uzrakstīšu viņas viedokli! :)

      Dzēst
  2. Bildes ļoti skaistas, tāpat kā pats pasākums- krāšņi! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies.
      Jā, pasākums un dekorācijas bija ļoti labi pārdomātas! :)

      Dzēst
  3. Foršās bildes! Bija prieks tevi satikt ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies.
      Man arī bija prieks iepazīties un turpmākā pasēdēšana kafejnīcā un izstaigāšanās pa veikaliem man arī patika :))

      Dzēst
  4. Riktīgi feini :) skaistas bildes, interesanti produkti, girbas uzzināt ko vairāk :)

    AtbildētDzēst
  5. Bildes tiešām ļoti skaistas!

    p.s. man arī bija prieks ar tevi beidzot iepazīties :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :)
      Cerams, ka radīsies biežākas iespējas mums visiem blogeriem savākties kopā. :)

      Dzēst
  6. Foršas bildes, un izskatās, ka arī produkti ļoti interesanti.. Ja vien man būs iespēja, noteikti gribētu izmēģināt. Būs jālūdz kādiem ciemiņiem no LV atvest kaut ko. Līdz tam lasīšu atsauksmes, ko būtu vērts izmēģināt..

    AtbildētDzēst
  7. Prieks, ka pie mums arī laiž klajā jaunus zīmolus un jaunus produktus!

    AtbildētDzēst