otrdiena, 2014. gada 15. aprīlis

Vienkāršais banānu - zemeņu smūzijs

Jau pagājušajā gadā youtube pāršalca smūziju vilnis un tad skatoties tos video es nodomāju - Ak, jel....
Bet nu tomēr nolēmu pamēģināt.
Uz to brīdi mājās bija tikai banāni, tad nu ķēros pie savas pavārmākslas. :))

Ikdienā pienu nelietoju, jo man tas vienkārši negaršo, bet uzskatu, ka piens tomēr būtu jālieto vismaz pāris reizes nedēļā. Tad nu šī ir iespēja, kā es to pienu varu iedzert.
Un, manuprāt, nedaudz vitamīnu šeit arī ir. :)

Šodien jums pastāstīšu un parādīšu kā es taisu banānu-zemeņu smūziju.


Sagriežam glāzē 2 banānus.
Pievienoju zemeņu ievārījumu (arī tas ir jātukšo, jo ir sataisīts ļoti daudz).
Un pievienoju pienu līdz augšai.
Visu kārtīgi sablenderējam un lietojam!

Vienkārši, ātri un veselīgi.

Labu apetīti! :)

P.S. Šādu brīnumu ir sākusi taisīt arī mana mammai un dzer mans bērns! :)

5 komentāri:

  1. Laba recepte! Es biežāk vienkārši no svaigām zemenēm taisu to :). Piens man arī ne visai, ēdu/dzeru to tikai ar Kellogs tipa produktiem :))

    AtbildētDzēst
  2. Var vēl pievienot saldējumu! Es vasarā tā darīju. :)

    AtbildētDzēst
  3. Ilike a smuzy!!! Its my lovely food8))

    And visiting my blog, too
    http://beautyblog133.blogspot.ru

    AtbildētDzēst
  4. Siekalas saskrēja mutē. mmm
    Esi mēģinājusi kādu ogu smūthiju? :) Tie ar esot ļoti gardi.

    AtbildētDzēst