piektdiena, 2014. gada 18. aprīlis

Rimmel Match Perfection konsīleris un izgaismotājs, tonis 030 Classic Beige

Īstenībā jau sen varēju uzrakstīt savu atsauksmi par šo konsīleri, jo viedoklis bija, bet sanāca tikai šodien.
Diezgan populārs Rimmel produkts - 2in1 - konsīleris un izgaismotājs.

Daudz biju lasījusi par to un arī es decembrī beidzot nolēmu pamēģināt.

Pirku atlaižu laikā, bija palicis tikai viens tonis - 030, tāpēc nemācēšu pateikt, vai ir vēl citi, bet šis ir ļoti labs - gaišs.

Manas domas un bildes, skatieties tālāk! :)

Labs produkts ikdienas lietošanai, cilvēkiem, kuriem nav stipri izteikti tumšie loki zem acīm.
Viegli klājas, neskatoties uz to, ka nav šķidrs.

Bildē īpašu atšķirību redzēt nevar, starp aci uz kuras konsīleris ir uzklāts un starp otru, uz kuras nav uzklāts, bet man nav stipri izteikti tumšie loki, tāpēc pēc šī līdzekļa lietošanas, es to nofiksēju vēl ar pūderi (bildējot to nedarīju) un man paliek dabiskas ēnas zem acīm, lai seja neizskatītos galīgi plakana.


Manuprāt labs variants kā pirmais šāda tipa produkts, lai saprastu uz kuru pusi tālāk virzīties.
Arī cena izmēģināšanai ļoti laba - atlaižu laikā ap 5 EUR.

Kritiku izteikšu tikai otiņai. Manuprāt, tā ir diezgan neērta, jo realitātē izrādās, ka dozēt nemaz ar to nav tik viegli, jo kādreiz spiežot nekas nenāk un tu uzspied vairāk un tad iznāk par daudz, tādā gadījumā es parasti visu lieko izsmērēju pa roku, lai neaizķēzītu vāciņu (kas tik un tā jau sen ir noticis) un daudz produkta vienkārši palaižu zudumā.

Nu un no higiēnas puses....

Tilpums ir 7ml. Es lietoju jau 4 mēnešus un esmu aptuveni pusē.

10 comments:

  1. izskatās tīri neko :) man diemžēl šāda tipa - konsīleri-izgaismotāji īsti neder, jo man loki ir pamatīgi un šie nenomaskē neko daudz. bet cilvēkiem, kuriem nav tādas problēmas - super :)

    AtbildētDzēst
  2. Man gan tāds patika diezgan labi, lietoju ne tikai zem acim bet arī T zonā, skulpturējot sejas vaibstus.

    AtbildētDzēst
  3. Man liekas, ka smuku dabīgu ēnas efektu dod actiņai. Pareizi saki, ka, lai seja plakana neizskatās. Man tieši tādus pašus konsīlerus patīk lietot - tie, kuri nosedz lieko, bet atstāj to neliela loka formu bez tā tumšuma :)

    AtbildētDzēst
  4. Es uz šo skatījos, bet manās Drogās bija tikai 2 toņi, 010 un 020 - gaišs un ļoti gaišs. Pameklēšu šo toni! :)

    AtbildētDzēst
  5. Foršs līdzeklis, pietiek gandrīz gadam. :)

    AtbildētDzēst
  6. Cik skaista acu krāsa!!!! :)
    A līdzeklis tiešām ir pat ļoti ok tāds tīri izgaismošanai un tā.

    AtbildētDzēst
  7. Interesants produkts! Neesmu mēģinājusi, bet man vajag ko stiprāko :), tumši loki man pavisam tumši :)

    AtbildētDzēst
  8. Šis ir superīgs līdzeklis..esmu izmēģinājusi kaudzi konsīleru,korektoru,izgaismotāju,jo man ir tiešām tumši loki un pietūkums zem acīm...man labākais bija loreal lumi magic,bet viņš pietikai tikai mēnesim..tad atradu šo,un nosedz tiešām labi,izgaismo arī labi,ērti lietot un viens iepakojums pietiek vsm pusgadam.Tādēļ noteikti iesaku! :)

    AtbildētDzēst
  9. Ļoti labs, lietoju kā korektoru pumpām, labi nosedz, ir mitrinošs efekts, nesausina ādu. Pērku jau vairākus gadus. Lietojas ilgi.

    AtbildētDzēst