piektdiena, 2014. gada 25. aprīlis

Catrice Kohl Kajal acu zīmuļi, toņi 150 Purple Du Soleil un 140 Chocwaves

Par šādu Catrice zīmuli jau esmu stāstījusi >šeit< un ziemā nopirku vēl baltu, bet iestājoties pavasarim, vēlējos nedaudz paspēlēties ar krāsām.

Ilgi grozījos gar Catrice stendu un beigās nopirku šos divus toņus - 150 Purple Du Soleil un 140 Chocwaves, jo liekas, ka šie piestāvēs manām zaļajām acīm!


Šodien jums parādīšu un pastāstīšu par šiem abiem zīmuļiem.

150 Purple Du Soleil
150 Purple Du Soleil
Visi šīs sērijas zīmuļi ir labi pigmentēti, dod košas krāsas.
Ir ļoti mīksti un pirms katras lietošanas es tos noasinu, lai līnija sanāktu smalkāka.
Pavisam tievas līnijas uzvilkt ir ļoti grūti, jo dēļ mīkstuma man nesanāk to noasināt pavisam spicu, tādu, kāds tas bija nopērkot (lietoju Catrice zīmuļu asināmo).

140 Chocwaves
140 Chocwaves
Ja vēl neesat mēģinājušas šos zīmuļus, bet ir vēlme padarīt šo pavasari/vasaru krāsaināku, tad noteikti iesaku paskatīties uz šo zīmuļu pusi.
Arī cena izmēģināšanai ir ļoti laba - nedaudz virs 2 EUR.
Nopērkami veikalos Drogas.


Jauki pavadīt tuvojošās brīvdienas! :)
~Elīna~


4 komentāri:

  1. Man še zīmuļi liekas ļoti labi, bet priekš manis tie neturas pienācīgi ilgi :) Toņi abi divi smuki, it īpaši tas violetais!

    AtbildētDzēst
  2. Cena ļoti laba! Un patīk kā tie izskatās! Jāpamēģinā! :)

    AtbildētDzēst
  3. Es arī tieši vakar nopirku lillā zīmuli, jo nodomāju, ka piestāvēs manām zaļajām acīm. :)) Tikai manējais no Maybelline... diemžēl sasodīti ciets, kaut gan veikalā tāds nelikās.

    AtbildētDzēst