trešdiena, 2014. gada 16. aprīlis

SIGMA F10 Powder/Blush brush - atsauksme

Varu atzīt, ka pirms gada es vispār neieciklējos uz otām.
Manas pirmās otas bija Real Techniques un arī pūdera ota bija no šīs pašas firmas.
Par RT pūdera otu es rakstīju >šeit<.
Gada laikā es esmu sapratusi, ka RT pūdera ota man ir daudz par lielu un tā tiešām vairāk noderētu ķermenim. Pa šo laiku, kā pūdera otu jau biju sākusi lietot RT Stippling Brush.

Ienākot Sigmas otām Latvijas tirgū, mana izvēle bija skaidra - jauna pūdera ota!

Arī nopērkot Givenchy birstošo pūderi, es sapratu, ka RT pūdera ota ir vienkārši monstrs un galīgi nav lietojama ar birstošo pūderi, jo cik vien produkta aizies pa tukšo nobirstot apkārt?

Šodien atrādu jums manu šī brīža TOP  -Sigma F10 pūdera/vaigu sārtuma otu.


Lai gan vairākums pircēju šo otu lieto tieši vaigu sārtumam, bronzerim vai izgaismotājam, man šī ir ideāla lieluma pūdera ota.
Produkts vispār neiet pa gaisu uzņemot to uz otas un tik pat precīzi to var uzklāt uz sejas, arī grūtāk aizsniedzamās vietās.


Otai ir dabīgi sariņi, tie ir ļoti mīksti. Šobrīd šī, laikam, ir viena no mīkstākajām otām mana arsenāla.


Nezinu vai ir vērts runāt par Sigmas otu kvalitāti, pateikšu vien to, ka visi sariņu ir perfekti, viena lieluma. Neviens vēl nav izkritis.
Esmu ļoti apmierināta ar šo otu, jo pūdera ota ir viena otām, kuru es lietoju visvairāk. Tātad tai ir jābūt kvalitatīvai un izturīgai.

Veikals:
Altamisi.com

Cena:
19.65 EUR

Lietošanas ilgums:
Gandrīz 1 mēnesis.

P.S. Šī noteikti nebūs mana pēdējā Sigmas ota. It īpaši, ņemot vērā, ka šīs otas tagad ir tik viegli nopērkamas Latvijā.
Arī cena ir pieņemama, jo parēķinot visas piegādes un nodokļus (ja tādi ir) sūtot no Sigmas mājas lapas Amerikā, cena sanāk aptuveni viena un tādi pati.

5 komentāri:

  1. Izskatās skaista :) man ir viena sigmas ota, kura arī gandrīz vai ir viena no mīļākajām :) un tā ar man nebūs pēdējā, bet patreiz otas jaunas Latvijā nepērku, jo jūnijā atkal Londona un IMATS un otiņu milzīgā izvēle :)

    AtbildētDzēst
  2. Man gan RT pūdera ota \loti patīk, jo pūdera kārtiņa sanāk minimāla, tieši kā man patīk, bet birstošo pūderi noteikti ar tādu būtu grūti uzklāt.

    Kātreiz noteikti arī gribu pamēģināt kādu Sigmas otu, bet gaidīšu kādu ceļojumu uz ārzemēm, lai gan ir forši, ka tagad šīs otas mums ir pieejamas tepat LV:)

    AtbildētDzēst
  3. Man ir šī ota! Izmantoju skulpturēšanai! :) Ļoti patīk!
    Viņu citas otas pa lielu priekš pūdera uzklāšanai

    AtbildētDzēst
  4. Ar šīm smalkajām pūderotām, man ļoti patīk tas efekts kāds ir pēc pūdera uzklāšanas, jo citreiz klājot ar tām lielajām otām, liekas kaut kas par daudz. Protams, tas ir tikai sajūtut līmenī un izpaužas tikai man, bet , jā, tās gigantiskās otas pūderiem man arī parāk nepatīk. :)

    AtbildētDzēst