svētdiena, 2014. gada 13. aprīlis

~Pēdējie pirkumi~

Šodien bija laiks un noskaņojums nofotogrāfēt pēdējos pirkumus, tāpēc atrādu! :)

*Adidas brīvā laika apavi - pirku Orange Sporta Outletā, par kuru jau esmu rakstījusi vairākas reizes. Vajadzēja ko tādu, kas ir ērts, kas neizskatās sportisks. Trāpīju desmitniekā.
Cenas protams arī limonāde - 41 EUR

*Isana nagu lakas noņēmējs.

*Lumene uzacu vasks - pirku Drogās uz atlaidēm, nevaru atrast čeku, bet cena bija pie 5 EUR ar atlaidi.

*NYX vaigu sārtums tonī Taupe. Cena 6.99 EUR

Tālāk detalizētākas bildes. :)




11 comments:

  1. šodien ilgi skatījos uz nyx sārtumiem un tomēr nesaņēmos...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī ļoti ilgi domāju un lasīju daudz atsauksmes. :)

      Dzēst
  2. Par nyx gribu atsauksmi.
    Nevaru sev atrast normālu konturējošo pūderi,visi rudi,pašlaik lietoju Inglot acu ēnas,tonis patīk,bet tomēr tās ir acu ēnas! :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šobrīd esmu mēģinājusi vien divas reizes, bet varu pateikt, ka tonis (vismaz uz manis) nepaliek ruds kā lielākoties visu pārējie.

      Dzēst
  3. feini pirkumi :) ar "taupe" kontureju jau vairak ka pusgadu, man loti patik! nav ruds un parak bruns, uz manas gaisas adas rada labu dabigas enas iluziju.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies. :)
      Centīšos arī es ar Taupe sadraudzēties. :)

      Dzēst
  4. produktīvi! :)
    kā tev Lumene uzacu vasks? iesaki? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja viņam ir tumšāki toņi (nu vai vismaz citi), tad var paspēlēties.
      Man šis ir par gaišu (veikalā bija palicis tikai šis un testeris) un es varu tikai tā viegli saķemmēt, bet ne daudz vilkt. Tad paliek redzams, ka tonis pilnībā atšķiras no īstās uzacu krāsas.
      Bet visumā tas rada koptāku skatu.

      Dzēst
  5. Man arī ļoti patīk taupe, lietoju jau gandrīz gadu. Bet tam apakštonis arī nedaudz velk uz sarkano, to var redzēt, ja lieto otu ar baltiem sariņiem..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. No vienas puses jau viņš tiek pasniegts kā vaigu sārtums :))
      Bet es esmu dzirdējusi tikai pozitīvas atsauksmes, ceru, ka arī man patiks. :)

      Dzēst
  6. Forsi pirkumini! Man ari vajag kaut ko p=no apaviem, kas butu erts un ikdiena valkams :)

    AtbildētDzēst