sestdiena, 2014. gada 19. aprīlis

Oriflame Skin Dream BB Cream SPF 30 - atsauksme un foto

Vispār Oriflame kosmētiku pasūtu ļoti reti (varbūt 1-2 reizes gadā), bet kāpēc, lai es nepadalītos ar produktiem, kuri man ir iepatikušies? :)

Pāršķirstot Oriflame katalogu, acīs iekrita šis BB krēms, kurš uz to brīdi katalogā bija kā jaunums, padomāju un nolēmu, ka varētu pasūtīt.
Bija neliels apjukums ar toņiem, jo katalogā, laikam, bija drukas kļūda un bija sajauktas krāsas, es izvēlējos toni Light 26525, jo uz pasūtīšanas brīdi domāju, ka tas ir pats gaišākais, tikai tagad es redzu, ka tonis Fair, tiek pasniegts kā pats gaišākais.
Bet nekas traks, arī tonis Light ir gaišs un man der ideāli!

Ražotājs:
Viss-vienā risinājums, kas sevī apvieno dekoratīvo kosmētiku, kopšanu un saules aizsardzību. Vienlaikus tiek nomaskēta visa veida pigmentācija, ādas nepilnības, nevienmērīgs tonis un palielinātas poras. Krēms mitrina ādu un rada perfektu, mirdzošu sejas krāsu. Lieto katru dienu svaigam un perfektam izskatam. Nesatur eļļas. Satur SPF 30. 30  ml.

Šis BB krēms ir ļoti šķidrs un uz sejas klājas ļoti plānā kārtiņā, vairāk kā tāds balzams (uz iepakojums arī ir rakstīts, ka tas ir Beauty Balm).
Izlīdzina sejas ādas toni un nedaudz apslēpj sarkanumus (man to nav daudz, bet redzamie tiek noslēpti). Neaizsprosto poras un noturas aptuveni līdz vakaram.

Es šo krēmu nostiprinu arī ar pūderi, jo tas pēc uzklāšanas liek ādai nedaudz spīdēt. Es tomēr esmu matētas sejas ādas fane!


Tilpums ir 30ml, tikpat cik manam iemīļotajam Maybelline BB krēmam, bet cena gan atšķiras.

Iesaku pamēģināt tiem, kas meklē kaut ko vieglu vasarai un nevēlas smagas maskas uz sejas!

Cik ilgi lietoju?
Aptuveni 2 mēnešus.

Kur nopirkt?
Pie Oriflame konsultantiem vai arī viņu mājas lapā - www.oriflame.lv
Links tieši uz šo BB krēmu - http://lv.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=26524

Cena?
Bez atlaides 10.50 EUR, šobrīd ir atlaide, cena - 7.29 EUR

2 komentāri:

  1. Man BB krēmi vairs nepatīk. Es pat neiznu kapēc. Laikam jau tāpēc, ka man tie ātri pazūd no sejas nost. :)
    Šis izskatās vispār tāds tīri neko, bet man laikam no tāda smērēšanas nekāda diža jēga nebūtu :D

    AtbildētDzēst
  2. esmu izmeginajusi vairakus paraudzinus, bet vienmeer nonaku atpakal pie dior cc hydra... gribeetos kko mazliet vieglaaku, bet gruuti atrast, tad smarzha nepatiik,tad kas cits :-) bet koumaa esmu taadaa sajuusmaa ka shie ir radiiti, nespeeju nemaz iedomaaties, ka lietotu taadu tiiri sedzoshu tonaalo.... no oriflame gan neesmu neko suutiijusi....

    AtbildētDzēst