pirmdiena, 2014. gada 7. aprīlis

CAILYN lūpu zīmulis, tonis 06 Mauve - atsauksme un foto

Manas lūpas neizceļas ar īpašu formu, biezumu, kontūru. Viss ko es varu darīt, tās pielabot vizuāli ar kosmētikas palīdzību.
Sen jau biju redzējusi tādu ideju, ka ar lūpām līdzīgas krāsas zīmuli, tās tiek ievilktas nedaudz lielākas un tām tiek iezīmēta precīza kontūra, bet dažreiz man idejas paliek kaut kur gaisā uz ilgi laiku.

Tā nu sanāca, ka šī ideja atgriezās brīdi, kad Altamisi.com es ieraudzīju šos zīmuļus. Bija skaidrs, ka ir jāpamēģina īstenot ideju un ieraudzīt, cik daudz tad manām lūpām tas līdzēs. :)


Iegādājoties Sigma otas, man bija vienreizēja iespēja saņemt konsultāciju par šī zīmuļa toņiem, jo no sākuma man bija ideja izmēģināt toni Natural, bet izrādījās, ka tam ir oranžīgs tonis. Man tika ieteikts šis un cik labi, ka tā!

Zīmulis ir ļoti pigmentēts, jau ar vienu vilcienu tas atstāj košu kontūru. To ir ļoti viegli iztušēt, lai tas labāk izskatītos uz lūpām (es bieži vien klāju tikai lūpu balzamu, un zīmulis, tomēr ir nedaudz tumšāks, par manām lūpām).

Tieši šis tonis derēs gan aukstā toņa īpašniecēm, gan siltā (kā es).


Vēl mani patīkami pārsteidza produkta daudzuma=cenas attiecība. Šis ir viens no lielākajiem zīmuļiem mana arsenālā, gan garuma, gan svara ziņā.
Svars 1.7gr, salīdzināju ātrumā ar pirmo zīmuli, kas bija blakus un kurš bija uz pusi mazāks svara un garuma ziņā.

Nu un lūk arī bildes (nedusmojaties par manu šķībo apakšlūpu, 3 dienas centos nofotografēt, lai neizskatītos šķībi, dzīvē tas nav tā redzams, tomēr bildes nav 3D, bet gan plakanas).

Augšējā bilde tikai ari Dior lūpu balzamu. Apakšējā ar nedaudz patušētu zīmuli (tomēr vēlējos to toni parādīt) un Dior lūpu balzamu.
Tomēr ir patīkamāks skats, kad var redzēt, kad lūpas kopj un vizuāli uzlabo.

Savu ideju īstenoju un ceru, ka vēl kādam palīdzēs šī ideja. :)

Cena un veikals:

Altamisi.com Cena 6.50 EUR



*Produktu apskatam piedāvājuši Altamisi.com

11 comments:

  1. tonis smuks. :) un es arī pievienojos šķībo apakšlūpu klubiņam :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā man arī patīk tonis! Trāpīju desmitniekā ar viņu. Vismaz tiešām lietošu, nevis mētāsies kā vairākums.

      Dzēst
  2. Patiešām laba ideja kā vizuāli palielināt lūpas :)
    Un man jau liekas, ka neviens cilvēks nav līdz galam simetrisks, tā ka viss kārtībā! :)

    AtbildētDzēst
  3. Izskatās ļoti labi, tonis smuks. :)

    AtbildētDzēst
  4. Man lūpa ne tikai plāna, bet vēl ar rētu, kas "plika" nav redzama, bet uzkrāsojot gan.
    Re, kur man tieši šodien Bloglovin atsūtīja ieteikumu šajā sakarā:
    http://artentertainments.com/easy-makeup-tips-you-never-knew?s=eyJleHBfaWQiOiAyMjAxOTMyODAyOTUzNDE2MDk3LCAidl9pZCI6IDE3MjU1MzE4ODh9&page=12&v=e00HeH4F4niUu7CSTu05gGi41wx2Yd

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par linku! Noteikti pamēģināšu arī to ideju!

      Dzēst
  5. Tu esi pārāk skarba pret sevi, nav ne vainas lūpām :)

    AtbildētDzēst
  6. Man jau arī nesanāk safočēt sevi lai lūpas neizskatītos ne šķības :))).
    Foršs tonis, labi izskatās uz lūpām, bet no sākumā man likās ka būs pa tumšu

    AtbildētDzēst