piektdiena, 2014. gada 11. aprīlis

Foto: Expo Beauty 2014 un mani pirkumi.

No šodienas Skonto hallē ir sākusies ikgadējā Expo Beauty izstāde.
Arī mēs ar draudzeni un Ļubu (LifeByTroya) šodien apmeklējām šo izstādi.
Tālāk atrādīšu nelielu daudzumu ar bildēm no izstādes un atrādīšu šīs dienas pirkumus! :)
Tāpat beigās arī pastāstīšu savus iespaidus no izstādes.



Altamisi.com stends





Konkurss "Zelta pīne"

Alfapart stends






Soneil Studio stends





Poetica stends

Šo izstādi apmeklēju otro reizi un varu atzīt, ka pagājušajā gadā man ši izstāde likās tukša un es aizgāju gandrīz tukšām rokām, bet šogad šī izstāde ir vēl tukšāka. Zālē pat ir ļoti daudz brīvas platības, kura pagājušajā gadā bija aizņemta.
Tāpat arī konkursa platība pagājušajā gadā bija daudz lielāka. Šogad 2 mazi kvadrātiņi.

Šogad izstādē piedalās tādas interesantas firmas kā "NYX", "Poetica", "Altamisi.com" (Sigma otas) u.c, kuras es neredzēju pagājušajā gadā.

Un vēl nedaudz atļaušos izpausties par cenām. Dažas firmas savai precei bija uzlikušas uzcenojumu (nu labi, ne lielu, bet tomēr) un lielākajai daļai cenas bija tādas pašas, kā viņu veikalos.
Nu nezinu, manuprāt izstāde vienmēr asociējas ar laiku, kad firmas prezentē savu produkciju par draudzīgām cenām, kā tas parasti ir Ķīpsalas izstādē.
Ja es maksāju vēl par ieeju un man vēl jāpērk preces par to pašu cenu, kāda ir veikalā.... nu nezinu...

Mani pirkumi:
Man tāpat kā pagājušajā gadā, bija tikai viens pirkums. Un, ak vai, tieši tas pats, ko es nopirku pagājušajā gadā - Osis+ termoaizsardzibas sprejs :))


Nu neradās man tā pirkšanas sajūta. Daudz ko esmu jau nopirkusi pirms tam (Sigma, NYX u.c.).
Kā jau minēju par atlaidēm, būtu vilinoši piedāvājumi - grābtu un nedomātu, kā tas bija Ķīpsalā.

Tālāk mēs devāmies un Tokyo City, lai iestiprinātos pirms iešanas uz Stockmann Trakajām Dienām.


Stockmann man bija doma nopirkt šo to sen noskatītu no Shiseido, bet tā kā tur šobrīd ir Trakās Dienas, visa lux kosmētika ir novākta un neko nav iespējams apskatīt.
No Trako Dienu piedāvājuma mani nekas nepiesaistīja.
Uzmetām aci Michael Kors somiņām, kuras šobrīd maksā 190EUR un kuras, tur bija samestas tā, it kā viņas maksātu vien 30 EUR, gan uz galda, gan kastē zem galda. :)) Jauki :)

Tālāk, pēc 5 stundu pavadīšanas šopingā, mēs nolēmām kustēties jau uz mājām un pa ceļam iegājām Kolonnas frizētavā, kurā es beidzot nopirku vēl kaut no sava >pavasara wishlist<.



Kerastase Elixir Ultima matu eļļa.
Vislielākais šodienas prieks! :)
Par vienas eļļas cenu, tiku pie dāvanu komplekta, kurā bonusā nāk vēl tās pašas eļļas travel variants - 30ml.
Cena bija 36 EUR, ne īpaši dārgāk par feelunique.com, hqhair.com u.c.

Tā mēs pavadījām šo dienu.
Liels paldies meitenēm par kompāniju, un jums paldies, ka pievarējāt šo garo atsauksmi! :)
Ar nepacietību gaidīšu rudens izstādi!

16 comments:

  1. un es gaidīju, ka teiksi, ka jāiet :D skaidrs, tātad es tāpat kā pag. gadā neiešu - naudu tāpāt paspēju iztērēt pasūtot sev dažas lietas no internetveikaliem - vismaz sirds nesāpēs, ka neeju :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja ieejas cena būtu kādi 2 EUR, tad būtu vērts aiziet, vismaz izklaidei. Bet 4.50 EUR..... njā...

      Dzēst
  2. Oasis - I love it too ;) šitas ir forš produktino :)) es 7dien būšu- paskatīšos uz tām briesmām pari, bet parastimšitas pasākums ir 100 x švakāks par ķīpasalu :)

    AtbildētDzēst
  3. Tieši manas domas par izstādi :))). Bet tu jau redzēji cik es visa nopirku un es aizmirsu vasku nopirkt :D
    Bet nu sev atstāšu tikai daļu no pirkumiem :)))

    AtbildētDzēst
  4. Žēl, ka tā, tiešām. Varēja jau kaut nedaudz cenas nolaist, tā jau mums Latvijā briesmīgs uzcenojums visam.
    Bet vismaz tagad nenožēloju, ka neaizgāju :D
    Tie suši, nu tāā sakārdināji!! :D

    AtbildētDzēst
  5. Es arī cerēju, ka būs forša atsauksme un varēšu ielikt brīvdienu plānā, bet nu skaidrs, ka tur nav ko meklēt :D

    AtbildētDzēst
  6. Es pat priecājos, ka abus šos pasākumus ignorēju, tieši gribēju teikt, ka pēc bildēm - izstāde tāda patukša, a Trakās Dienas, nē, es nevaru tajā masu psihozē orientēties,man slikti paliek!

    AtbildētDzēst
  7. Izstāde pat plānā nebija, toties eļļu gan gribētu pamēģināt. :) gaidu atsauksmi!

    AtbildētDzēst
  8. Trakajās dienās man pietika ar 10 minūtēm, lai es ar dullu galvu no turienes aizietu bez nekā. Viss šis pamazām sāk jau apnikt. Esmu arī ievērojusi, ka katru reizi sortiments ne sevišķi mainās. Atlaides ir vieniem un tiem pašiem produktiem, piedevām ievestas tiek tādas preces, kuru parastā ikdienā tur nemaz nav.
    Forši, ka vismaz viens pirkums Tev sagādāja prieku :)

    AtbildētDzēst
  9. Paldies par izstādes atsauksmi, nomierināji :D. Jau kuro gadu pēc kārtas pārliecinos, ka neko nezaudēju neejot uz šo izstādi. Tagad mierīgu sirdi varam gaidīt rudeni Ķīpsalā.
    Trakajās dienās biju vienreiz pēc konkrētas preces no bērnu nodaļas. Nopirku un ātri, ātri gāju prom. Tā burzma man uzdzen paniku.

    AtbildētDzēst
  10. Es šogad ar izlēmu nemaz neiet. Un tagad tīri priecājos par savu izvēli! :)

    AtbildētDzēst
  11. Paldies par rakstu, man arī tas lika saprast, ka neko neesmu palaidusi garām arī neejot :) Nav vērts.

    Trakās dienas šogad izmantoju, lai iegādātos sev pavasara mētelīti, ko jau sen meklēju, bet žmiedzos un gaidīju atlaides.

    AtbildētDzēst
  12. Tā kā biju tikusi pie ielūgumu, tad izstādi apmeklēju, bet piekrītu, ka darīt un redzēt tur nebija ko. Tik vien kā Make Up For Ever otu tīrāmo līdzekli nopirku. Par maksu gan noteikti nebūtu gājusi turp.

    AtbildētDzēst