trešdiena, 2014. gada 9. aprīlis

Kā paātrināt matu augšanu? Mans 3 mēnešu eksperiments ar Bej eļļu.

Jau rakstīju par savu sūtījumu no iherb, kurā biju pasūtījusi Bej un argana eļļas. 3 mēneši nu ir pagājuši un es nāku atrādīt rezultātu.

Kāpēc man vispār radās ideja sākt šo eksperimentu?
Pirms ilgāka laika es nogriezu pavisam īsu karē griezumu (aizmugurē pat grieza ar mašīnīti), bet vēlāk es sapratu, ka man ir apnicis un es vēlos garus matus līdz viduklim! :) Mati sāka augt, bet pienākot iepriekšējā gada pavasarim man sākās īsts "matkritis". Tas tiešām bija ļoti biedējoši, jo man pat spīdēja galvas āda, cauri maniem dažiem palikušajiem matiņiem. :)) Nekas neatlika kā griez atkal, jo kāda jēga audzēt garus tos 3 matus, 5 rindās?

Uz šo brīdi varu atzīt, ka mati ir vismaz 3 reizes biezāki kā bija pirms gada. Izmainījusies ir arī mana matu kopšana un tos uzmanu es daudz vairāk kā agrāk. Un tikai tāpēc, ka pienākot 25 gadu vecumam, es sapratu, ka mati neaug vairs tik raiti kā tas bija 15 un 20 gados!

Par to kā man izdevās šis eksperiments, lasiet tālāk! :)

Argana eļļu sūtīju vislētāko = ar lielāko tilpumu. Tikai tāpēc, ka pēc receptes man vajadzēja 10ml vienai reizei, tātad viena šī pudele man bija 6 reizēm (aptuveni 2 ar pusi nedēļām).
Kad beidzās šī eļļa, es to nomainīju uz Elpis Mandeļu eļļu, tur man bija nedaudz palicis pāri. Kad beidzās tā eļļa, es paņēmu Nivea eļļu (rādīju >šajā< tukšajā tarā un līdz galam arī turpināju lietot ar šo eļļu.

Maskas taisīju apmēram šādos intervālos:
*pirmais mēnesis - 2-3 reizes nedēļā
*otrais mēnesis - 2 reizes nedēļā
*trešais mēnesis - vienu reizi nedēļā.

Recepte ir šāda:
  • ēdamkarote (~10ml) argana eļļas;
  • 4 pilieni bej eļļas
3 mēnešu laikā man izveidojās sava recepte, kura man derēja vislabāk:
2 ēdamkarotes eļļas (augstāk rakstīju par savām eļļām), pievienoju 6 -7 pilienus bej eļļas un 2 pilienus apelsīna ēteriskās eļļas (lai noņemtu, nedaudz, bej eļļas smaržu).

Maska jātur vismaz 2-3 stundas, vislabāk uzliekot maisiņu un uztinot dvieli, lai ir siltumnīcas efekts.

Piebildīšu, ka bej eļļai ir ļoti asa un nepatīkama smarža!

Rezultāts:
Ziema atļāva nedaudz izlaisties un nekrāsot matus (kas deva arī atpūtu tiem), tāpēc rezultāts ir redzams vēl labāk, bez vizuālām izmaiņām.

Rezultāts mani apmierina, mati ir dzīvīgi, stipri.
Bildes nav tās labākās,piedodiet, bet izmaiņas ir manāmas.


Zinu, ka vienkārši neko nedarot, man atkal puse matu būtu izkrituši pavasarim atnākot un par garumu arī šaubos, varbūt pusgada laikā tas izdotos, bet nu spriediet pašas, vai Bej eļļa palīdz vai nē. :)

Šobrīd došu matiem atpūtu, jau tā vasarā būs karsts un tie taukojas divu dienu laikā, tā kā līdz rudenim taisu pauzi ar šīm eļļām! :)

7 komentāri:

  1. Izskatās stipri biezāki, forši! :) Es tieši šodien iedomājos, ka sen frizieris nav redzēts, vasara nāk, gribu īsākus! :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies.
      Man arī jādodas. No vienas puses atkal vēlos nogriezt, bet zinu, ka pēc tam atkal pārdzīvošu. :))

      Dzēst
  2. Eh, kā es gribu- biezus, garus matus! Beigsies skola pievērsīšos vairāk eksperimentiem :))

    AtbildētDzēst
  3. Mati izskatās biezāki! Vajadzēs ari man iemēģināt šo eļļas masku!

    AtbildētDzēst
  4. Sveika, es vēlējos tev pajautāt par Elpis mandeļu riekstu eļļu, tai bija kāda smarža? Es nesen nopirku drogās šo eļļu un viņa smaržo pēc vecas saulespuķu eļļas, kaut kā neliekas, ka tā vajadzētu būt...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sveika!
      Smarža bija, bet ļoti minimāla.
      Nekādas nepatīkamas smaržas nebija, varēja lietot un degunu ciet "nesita".

      Dzēst