ceturtdiena, 2014. gada 10. aprīlis

Ceano Cosmetics Nourishing Hand Cream

Īstenībā, nav daudz kosmētisko produktu, kurus es pērku atkārtoti.
Bet šis ir viens no tiem.
Jau rakstīju par šādu pašu krēmu, tikai mitrinošo.
Šoreiz es nopirku Ceano Cosmetics barojošo roku krēmu.

Iepakojums, protams, mmmm.... Mana mīlestība! :)

Jau rakstīju, ka iepakojums ir liels - 100ml.
Nav testēts uz dzīvniekiem, nesatur alergēnus un parabēnus.

Ražots Latvijā!

Šobrīd ir tas laiks, kad manām rokām ir ļoti nepieciešama palīdzība. Kā jau rakstīju, ka mājās mums ir tāds ūdens, kurš ļoti sausina rokas un izejot laukā, tās vēl aukstumā tiek appūstas un tad ir viss.
Šis krēms iesūcas momentā manā roku ādā, tā vienkārši ierauj sevī to. Kādreiz pat smērēju divas reizes pēc kārtas.
Zinu, ka tā nebūs vasarā vai ziemā, bet pavasarim un rudenim, šis krēms man ir ideāls.

Ražotājs:
Mitrina un mīkstina roku ādu, trauslus nagus un ienadžus. Uzlabo roku ādas tonusu un elastību. Piešķir ādai patīkamu aromātu. Krēma saudzīgais sastāvs viegli iesūcas ādā. Pasargā no temperatūras svārstībām, mitruma, sausuma, vēja un vides piesārņojuma negatīvās ietekmes.

 Krēmam ir viegla smarža. Es esmu diezgan jūtīga uz roku krēmu smaržām, bet šī krēma smarža man patīk un netraucē.

Pēc uzklāšanas neatstāj lipīgu kārtiņu. Paliek neliela taukaina kārtiņa (jo sastāvā ir dažādas eļļas), bet arī tā pēc mirkļa iesūcas.

Sastāvs:
| Glyceryl Stearate | Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate | Glycerin | Caprylic/Capric Triglyceride | Persea Gratissima Oil | Aqua | Stearyl Alcohol | Aloe Barbadensis Extract | Butyrospermum Parkii Butter | Panthenol | Sodium Benzoate | Parfum | Methylchloroisothiazolinone | Methylisothiazolinone | Dimethicone | Oleyl Erucate | Macadamia Ternifolia Seed Oil | Cramble Abyssinica Seed Oil | Orbignya Oleifera Seed Oil | Cyclomethicone

Veikals un cena:
Nopērkams internetveikalā veroni.lv , arī veikalos Douglas un Kolonna, kuri norādīti Ceano Cosmetics >mājās lapā<.
Cena +/- 7 EUR

P.S. Īstenībā es vēlējos pamēģināt ko citu, bet cena, tilpums un tas, ka tas ir mūsu pašu ražotājs, ņēma virsroku.

7 komentāri:

  1. Tagad roku krēmi man vairs nav tik aktuāli, bet šis izklausās, ka ir labs krēms, un cena par tādu tilpumu nav pārspīlēta :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man tieši šobrīd rokas ļoti sausas. Pat ziemas mēnešos tā nebija. :(

      Dzēst
  2. Man nekad agrāk nebija problēmas ar sausu roku ādu. Šobrīd esmu pamanījusi, ka tās sāk palikt sausākas un sausākas, dažkārt pat sāpīgas... Tagad uz nakti lietoju pavisam trekno Nievja krēmu, dienā... diemžēl neko. Būs vienreiz jādod iespēja šim krēmam izpausties. Zinu, ka smaržu izvēle ir liela, būs jāpiemeklē sev vispiemērotākais. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man pagājušā gada sākumā tā bija ar seju. Es arī toreiz lietoju vistreknāko Niveju. Šogad kaut kā nebija tā.

      Dzēst
  3. Jā šitos strādājot arī bieži zieķēju... bet man dikti dikti patīk Attirance - kivi un aloe :) Tik smuki smaržo un tāds treknulīc :)

    AtbildētDzēst
  4. Neesmu redzējusi šo krēmu! Būs jāpamēģina!

    AtbildētDzēst