ceturtdiena, 2013. gada 1. augusts

Ceano Cosmetics Ķermeņa sāls krēmskrubis ar šokolādes aromātu.

 Kādreiz man uznāk liela vēlme sevi palutināt un tad es varu uz 3 stundām pazust vannas istabā. Tiesa, tas notiek naktī, jo, ka jau ziniet, man ir bērns un citā laikā es nevaru ko tādu atļauties.
Bet šodien ne par to, šodien parādīšu vēl vienu produktu, ražotu Latvijā - Ceano Cosmetics Ķermeņa sāls krēmskrubis ar šokolādes aromātu.

Pagājušajā gadā es jau rakstīju par šīs pašas firmas šokolādes masku (lasiet >šeit<) un tur es minēju, ka neiesaku masku lietot pirms ēdienreizes, jo būs ļoti liela vēlme pamēģināt :) Tāpat ir arī ar šo skrubi, tas pats fantastiskais šokolādes aromāts.


Bildē redzams, ka tas tiešām ir skrubis (nevis paveids) un skrubējošās daļiņas ir diezgan lielas un to ir daudz.

Ražotājs:
Maigas iedarbības krēmskrubis paredzēts jebkura tipa ādas mīkstināšanai un pulēšanai. Efektīvi noņem atmirušas, blāvas un sausas ādas šūnas, padarot ādu gludu, svaigu un starojošu. Stimulē ādas šūnu reģenerāciju, paaugstina ādas tvirtumu. Skrubis satur vīnogu kauliņu eļļu.

Lietošana:
Ar pirkstu galiem uzklāt skrubi uz mitras ādas, masēt to ar apļveidīgām roku kustībām, pēc tam nomazgāt ar ūdeni.

Sastāvdaļas:
Man šis skrubis iepatikās, bet pēc pirmās lietošanas es pievienoju nedaudz ūdens, tad tas kļuva tāds vijīgāks.

Iepakojumā ir 200g produkta, kas man, visam ķermenim, pietika 3 lietošanas reizēm.

Labprāt pamēģinātu vēl kādu no šī skrubja aromātiem, pieejams ir plašs klāsts, skat. >šeit<.

Arī kā dāvana (kā arī es saņēmu no mammītes), labs un skaists variants.

Jau kārtējo reizi, mūsu pašu Latvijas firma man neliek vilties! Prieks!

Ceano Cosmetics produktus var iegādāties >šeit<.

Cena ap 5-6ls, veroni.lv - 5.15ls

3 komentāri:

  1. izklausās un izskatās ļoti kārdinoši :)

    AtbildētDzēst
  2. Kārdinošs gan. :) Ja gribās kaut ko skaistu un oriģinālu nekur tālu nevajag skatīties, mūsu pašu firmas sevi lavi pierāda kvalitātes ziņā :)

    AtbildētDzēst
  3. Rudenī, kad piebeigšu Organic Shop skrubi, būs jāmēgina šis, šokolāde man patīk vēsākā laikā :)

    AtbildētDzēst