trešdiena, 2013. gada 7. augusts

Inglot - pirmie pirkumi

Jau sen plānoju kaut ko nopirkt Inglot veikalā, tikai nezināju ko es īsti vēlos un ko man vajag. 
Tā ka nevajag man neko, bet sevi vajag palutināt, nolēmu ņemt to, kas iepatiksies.

Tiesa vaigu sārtums jau bija manā wishlistā, bet tiko bija nopirkts ArtDeco sārtums, tāpēc nebiju pārliecināta, bet tomēr beigās nolēmu, ka vajag un paņēmu Inglot vaigu sārtumu, tonī 47. (cena 4.50ls)

Pie viena vaigu sārtuma nevarēju apstāties, tāpēc aplūkojot plašo klāstu, izvēle krita Rainbow acu ēnām, tonī 107. (cena 4.50ls)

Jau iepriekš biju bijusi šājā veikalā, bet nebiju kontaktējusies ar pārdevējām, jo toreiz nezināju, vai ko vēlos vai nē.
Ta kā šoreiz biju nolēmusi, ka bez pirkumiem neiziešu, tad arī izmantoju konsultantes pakalpojumus.

Ko es varu teikt...
Prieks, ka konsultante runāja latviešu valodā, kaut gan bija saprotams, ka viņa ir krievu tautības cilvēks. Man pilnīgi vienalga kādā valodā viņa runā, bet cik zinu, tad ir daudz principiāli pircēji, kuriem tas ir svarīgi.

Pārdevēja bija ļoti laipna un jauka, bija patīkami ar viņu kontaktēties.

Bet runājot par pašu konsultācijas saturu... nu es varu teikt, ka zināšanu līmenis viņai ir apmēram vienlīdzīgs ar manu. Atšķirība ir tikai tāda, ka viņa zin, kur un kas veikalā atrodas.

Es meklēju hailaiteri bez šimmeriem, bet tā arī beigu beigās nesapratu, vai tāds ir, vai nav, jo viss, ko viņa man rādīja, bija ar šimmeriem. Uz manas sejas, dienas beigās, tas izskatīsies kā luksafors.

Nu un nedaudz sarūgtināja, tas, ka vairākas reizes man "uzbāzās" un atgādināja, ka es pērku produktus, kurus liek futrāļos un vai es tomēr nevēlos vēl futrālīti, kaut gan es jau no paša sākuma atbildēju, ka zinu un ka neplānoju tos iegādāties. (Man jau pietika, ka mājās ir kaudze ar ArtDeco futrāļiem, vajadzēja nopirkt vienu vislielāko, nevis 3 mazus un vidējus, kuri tagad aizņem nereāli daudz vietas, otro reizi šādu muļķību netaisīšu, tad jau, lai pastāv bez, un kad būs vairāk Inglot produkti, tad nopirkšu vienu vislielāko.)

Tagad ķeršos pie produktu testēšanas un tad jau pastāstīšu, kas un kā, man patīk.

P.S. Atsevišķs paldies blogiem, kuri pie pirkumiem raksta cenas, braucot uz turieni es jau aptuveni sastādīju savu budžetu un pārējo naudu atstāju mājās (tā es cīnos ar liekiem tēriņiem :)))

Kāds ir Jūsu mīļākais Inglot produkts un ko Jūs vēlētos pamēģināt?

6 komentāri:

  1. esi mēģinājusi catrice hailaiteri?

    AtbildētDzēst
  2. Man no Inglot ļoti patīk AMC lūpu spīdums, zaigo visās krāsās. :)
    Tās rainbow ēnas arī gribu, tik tikšana uz Plazu sarežģīta.

    AtbildētDzēst
  3. Man patīk vaigu sārtums un tumšo loku korektors (rādīju Jūnlija tukšos trauciņos).

    AtbildētDzēst
  4. Ļoti gaidu atsauksmes. Man visi Inglot produkti ir ļoti patikuši! :)

    AtbildētDzēst