piektdiena, 2013. gada 9. augusts

L’Oreal Elvital Color-Vive Post-Coloration Treatment matu balzams

Par šo produktu uzzināju pēc skaistumadienasgramatas atsauksmes >šeit<.

Uzreiz radās interese izmēģināt.
Nu jau šis produkts ir pirms kāda laika "piebeigts" un atrādīts mēneša tukšajā tarā, tāpēc nāku padalīties ar jums. :)

Man vienmēr ir patikušu balzami, kuri nāk komplektā ar matu krāsām, tikai tas iepakojums ir tik mazs. :(

L'Oreal diezgan nesenais jaunums - matu balzams pēc matu krāsošanas, kurš pēc būtības ir tieši tāds pats, kā nāk komplektos ar krāsām.

Un tā arī ir!

Balzama tilpums ir 40ml, ražotājs to iesaka lietot vienu reizi nedēļā.
Es lietoju katru otro mazgāšanas reizi. Manam īsajam matu griezumam pietika 5 mazgāšanas reizēm, tātad apmēram mēnesim.
Esmu vairāk kā apmierināta!

Mati tiešām nepaliek blāvi un krāsa ir spilgta ilgāk, nekā vienkārši mazgājot ar šampūnu, mani tas ļoti apmierina.

Tāpat mati ir arī arī vieglāk ķemmējami, bet tas jau ir pārsvarā pēc jebkura balzama.

Ražotājs sola padarīt matus zīdaini maigus un atjaunot spīdumu - solījums tiek izpildīts pilnībā.
Vairāk neko ražotāji nesola, bet man pietiek ar vizuālo efektu/izskatu.

Saturs:
Ražotājs:

Ar balzamu esmu apmierināta un noteikti pirkšu vēl!

Veikals:
Drogas un lielveikali ar kosmētiskajām nodaļām.

Cena:
Bez atlaides ap 2.50LS, bet bieži kādā no veikaliem ir atlaides, zemākā cena, ko esmu sastapusi bija 1.69LS.

1 komentārs:

  1. ooo, man riktīgi patīk tie balzami, kas ir matu krāsām. būs jānoperk :)

    AtbildētDzēst