svētdiena, 2013. gada 18. augusts

L'oreal Professionnel Absolut Repair cellular serums sašķeltiem matu galiņiem.

Viens no mana vasaras wishlista produktiem. Lietoju jau gandrīz 2 mēnešus un nāku padalīties arī ar jums! :)

Īstenībā man nav problēma ar matu galu šķelšanos, bet tā kā es bieži tos krāsoju, tad vēlos tos ļoti cītīgi aizsargāt un tieši tāpēc arī iegādājos šo serumu.

Kaut gan frizieres Kolonna frizētāvā man teica, ka Absolut Repair sērija maniem plānajiem matiem, būs par "smagu", es iegādājos tikai šo serumu visas sērijas vietā.


Pēc friezieres ieteikumiem visu šo sēriju es nomainīju uz šādiem L'oreal produktiem - Šampūns jūtīgai galvas ādai, maska no nedaudz "vieglākas" sērijas - Intense Repair un šis serums.

Ar šo serumu es esmu apmierināta pilnībā un noteikti pirkšu vēl, ja nenobriedīšu patērēties un pamēģināt Kerastase eļļu.

Man pietiek ar diviem dozatora spiedieniem, lai noklātu pilnībā visus galiņus un vel nedaudz paiet uz augšu.
Matus netauko vispār, kaut plaukstās liekas taukains.
Nerada nekādas smaguma, netīrības u.c. sajūtas.
Matus es jau esmu krāsojusi 3 reizes un galiņi vispār nav sabojāti/izdedzināti.
Pēc uzklāšanas ir lielisks efekts, mīksti, patīkami un vizuāli ļoti kopti matu galiņi.

Viennozīmīgi iesaku pamēģināt visiem, kuriem ir problēmas ar šķelšanos.

Lietoju 2 mēnešus, katru trešo dienu (kādreiz otro) un iepakojums nav pat vēl uz pusi izlietots.

Veikals:
Kolonna frizētavas, 4hair.lv (Frizieru Serviss)

Cena:
Es pirku par 13ls, bet šobrīd 4hair.lv un attiecīgi Frizieru Servisā ir atlaide un šī seruma cena ir nedaudz pāri 8ls.

5 komentāri:

  1. Šo es arī labprāt izmēģinātu, paldies par atsauksmi :)

    AtbildētDzēst
  2. pēc bildes izskatās, ka serums ir ne tikai gandrīz līdz pusei, bet, ka vispār nav lietots. =)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es produktus bildeju tos nopērkot un glabāju visas bildes mapē. Man nepatīk palietotu un nobružātu produktu bildes.

      Dzēst
  3. Man arī šis ļoti patīk. Lietojās lēni un netauko. Un efekts jūtams, kas ir pats galvenais. :)

    AtbildētDzēst