piektdiena, 2013. gada 30. augusts

Izlietotais augustā.

 Lielākā daļa manu kolēģu šobrīd gatavo Back to school rakstus, bet es ka jau katru mēnesi gatavoju mēneša atskaites.
Skola man jau kā 5 gadus aiz muguras, šobrīd varu padalīties ar bērnudārza gaitu sākšanas rakstiem, bet šaubos, ka kādu tas interesēs. :)

Bet jau gatavoju rakstus par vasaras favorītiem. Tie būs 3 raksti, katru dienu pa atsevišķam rakstam. Gaidiet tuvākajās dienās.

Atgriežamies pie tukšajiem produktiem, un tie ir šādi:

 1. Byly Depil vaska strēmeles (atsauksme >šeit<. Izlietoju līdz galam, izsitumi bija visu laiku, bet ar katru reizi mazāk, pēdējā reizē vispār bija tikai vienu dienu. Šobrīd nopirku Isana strēmeles, ja kas, tad atgriezīžos pie šim).
2. Сто рецептов красоты burkānu krēms (nekā īpaša, otro reizi nepirkšu).
3. Essence pilieni ātrākajai nagu lakas nožūšanai (par 1.60ls lielisks produkts, noteikti pirkšu vēl).
4. L'oreal divfāžu kosmētikas noņēmējs (favorīts jau daudzus gadus, šobrīd lietoju Biodermu, bet šo tik un tā pirkšu, ja būs vajadzība).
5. Maybelline BB krēms (jau piectūkstošais iepakojums :)))), joks, bet nu jā, arī kļuvis par favorītu un pirkšu atkārtoti. Atsauksme >šeit<).
6. Apmulas ar eļļu matiem (izmetu naudu vēju (nu labi, 2ls :)) ), bet tik un nekādas jēgas. Pēdējā laikā sāku vilties produktos no Siberikas veikala).
7. un 9. Timotei matu balzami (saņēmu dāvanā uz Jauno gadu, bija arī šampūni, kurus es izlietoju kā vannas putas, jo manai jūtīgajai galvas ādai neder, beidzot piebeidzu arī šos balzamus. Pati nepirkšu vairāk tādus, man ir mans favorīts un man pietiek :) ).
8. Garnier Ultra Doux šampūns (pirmais lētā gala šampūns (pēc tam atradu vēl vienu), uz kuru mana jūtīgā galvas āda nenoreaģēja un nebija nekādas reakcijas. Man patika un ja vajadzēs, tad es pirkšu vēl!).
10. Essence lūpu krāsa (nošāvu greizi ar toni, lietoju maz un tad pie tās tika mans bērns un to izšmulēja, tāpēc bez sirdsapziņas pārmetumiem dodas uz miskasti).
11. Oriflame lūpu balzams ar ķiršu aromātu (man nepatika līst iekšā ar pirkstu tāpēc ātri vien atdevu bērnam pačakarēties :))) šobrīd puspilns dodas uz miskasti).
12. Essence lūpu krāsa (dodas uz miskasti jauna, jo nopirku jau brāķētu un tā neskrūvējās laukā, visu laiku domāju, ka lietošu ar otiņu, bet līdz tam arī neesmu tikusi un apnicis, ka maisās pa kājām).

Tādi nu man produkti dodas uz miskasti.

Uz tikšanos! :)

8 komentāri:

  1. Apmulas ar eļļu matiem - par šo es gribu teikt, ka rezultāts nav redzams uzreiz. Es lietoju 2 mēnešus 2x nedēļā. Mati kļuva daudz biezāki, ātrāk auga un pavasarī nekrita ārā (parasti pavasaris un rudens man ir katasrofa).

    AtbildētDzēst
  2. Es arī tās matu ampulas pērku ik pa laikam, man mati spīdīgāki un veselīgāki, bet es viņas pirms mazgāšanas vismaz stundu matos paturu.
    Tas Garnier šampūns laikam būs kkad jāpamēģina, daudz labu atsauksmju par šo sēriju.

    AtbildētDzēst
  3. Ar ampulām man tas jau ir otrais iepakojums. Diemžēl man nepalīdz, tikai vienreiz nokrāsoja baltu jaciņu oranžu un tas neizmazgājās.
    Nivea dzeltenā eļļa man līdz daudz labāk un ar to tiešām mati ir stiprāki un aug griezdamies. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kārtīgi esi izlasījusi instrukciju? Jālieto vismaz 2 iepakojumi, lai būtu redzami rezultāti :). Taču pastāv arī variants, ka tās eļļiņas tavus matus 'neņem pretī'.

      Dzēst
  4. Man atkla no Garnier šapmūna galvas āda palika super sausa, sametas blaugznas, kuras man parasti nav, mati kā salmi - ļoti nepatika. Ātri vien atdevu mammai lietošanai - jo viņas mati ņem visu pretī un nekādu problēmu :D

    AtbildētDzēst
  5. Ultra Doux šampūnus varu ieteikt kā jūtīgas galvas īpašniece. Tie ir ļoti labi, biezi, puto labi, attīra lieliski un maksā ļoti draudzīgi. :)

    AtbildētDzēst
  6. Man arī Maybelline BB tieši tukšs, bet galīgi nepatika. Prieks, ka beidzot izlietoju..

    AtbildētDzēst
  7. Man neviens no Garnier šampūniem neder, galvas āda sāk nežēlīgi kasīties un nezinu, kur likties.

    AtbildētDzēst