svētdiena, 2013. gada 25. augusts

*~Dzimšanas dienas dāvanas un augusta pirkumi~*

16.augustā es nosvinēju savu 1/4 no simta, jeb 25.gadu jubileju. :)

Diemžēl dzīve izrīkojās skarbi un šajās dienās mums bija/ir/būs dziļas sēras, bet paldies mīļajiem, ka neskatoties uz bēdām, viņi mani atcerējās.

Protams, nebija ari nekādu svinēšanu, vienkārši, simboliski apēdām tortīti mājās.

Visas dāvanas es biju izvēlējusies pati. Pievienoju arī dažus augusta pirkumus.
Talāk par visu sīkāk. :)

Puķes no mīļotā vīra
Rīts sākās ar patīkamu pārsteigumu :)
Man vajadzēja braukt darīšanās un es nolēmu braukt ar autobusu, jo vajadzīgajā vietā varēja nebūt vietas mašīnai.
Es stāvēju un gaidīju autobusu un pēkšņi zvana vīrs, mēs ilgi pļāpājām, manam autobusam vajadzēja būt pēc kādām 10 minūtēm.
Pieturā sāka savākties cilvēki, bet es tik stāvēju un pļāpāju pa telefonu.
Pēkšņi pie pieturas piebrauca vīrs un visu priekšā man uzdāvināja šīs milzīgās puķes. :))
Eh... romantika. :))


Viņš zināja, ka es jau kādu mēnesi domāju par elektroniskās grāmatas iegādi un ka lasīju visādus salīdzinājumus un atsauksmes, tāpēc viņš nolēma man uzdāvinā šo superīgo Amazon Kindle 4. :)

No vīra mammas dāvanā saņēmu šādu brīnišķīgu Daniele Donati somu un citrusaugļu sulasspiedi. Otro es speciāli biju paprasījusi. :)
Pušķītis no radiniekiem.

Ar šo to palutināju sevi :)
Futrālis acu ēnām un vēl vienas ēnas.


Šos paķēru Centro veikalā par 0.49ls/gb.

Nevarēju nepaņemt ar labām atlaidēm, beigās tik un tā nesapratu, jo 8ls vietā nopirku šo šampūnu par nepilniem 4ls. :)


 Mājiņa Inglot vaigu sārtumam, par kuru rakstīju >šeit<.

Un vakar beidzot satikos ar savu labāko draudzeni un kā jau katru mēnesi, mēs pasēdējām kafejnīcā un es tiku Stockman veikalā varēju sev izvēlēties dāvaniņu. :)

Tad mēs apmeklējām kino un vēl nedaudz pastaigājām pa veikaliem. :)

Un lūk mana dāvaniņa. :)
Guerlain Meteorites Compact, tonī 02. :)
PALDIES!!!
Vēl vienu auskariņi no radiem. :)

Un vakar vēl tiku pie šādiem brīnišķīgiem auskariņiem. :)

Un augustā tiku pie 3 jaunām klienta kartēm. :)

Tas arī viss.
Sanāca viena liela putra, bet tie, kas vēlēsies, sapratīs! :)

Veiksmi!

19 comments:

  1. Jauks raksts un dāvanas! Daudz laimes dzimšanas dienā! :)

    AtbildētDzēst
  2. Atbildes
    1. Aga, brinišķīgi. Žēl tikai, ka tik mazs iepakojums.

      Dzēst
  3. Vaiii, cik foršas dāvanas! Daudz laimes! :)

    AtbildētDzēst
  4. Apsveicu! :)

    Kur pirki Loreal šampūnu? ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies!
      Šampūnu pirku Frizieru Servisā, viņu inet veikals - www.4hair.lv

      Dzēst
  5. Gribu atsauksmi par Guerlain kompaktajiem meteorītiem.
    Super dāvanas, sveiciens pagājušajā dzimšanas dienā! :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :)

      Atsaukme būs, tikai šobrīd vēl nelietoju, pagaidām tikai priecajos par skaistumu :)))

      Dzēst
  6. Apsveicu! Kindle ir tiešām viena superīga manta!!! Patīkamu lasīšanu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :)
      Lasu jau 11 dienas un priecājos, ka tomēr man ir šī grāmata. :)

      Dzēst
  7. DAudz laimes!! Tiešām superīgas dāvanas ! ;)

    AtbildētDzēst
  8. Daudz laimes! Uh, šādas dāvanas tiešām foršas un liek justies mīlētai un lutinātai :)

    AtbildētDzēst
  9. Loti jaukas davanas! Paldies, ka padalijies ar tam!

    AtbildētDzēst