ceturtdiena, 2013. gada 22. augusts

Rudens/ziemas wishlist

Avots: bigstockphoto.com
Kārtējais laiks sastādīt jaunu wishlistu.
Produkti, kurus es vēlētos iespējams pamēģināt.

Šie nāk vēl no vasaras wishlista:

Un jaunais saraksts:

5 komentāri:

  1. Mmm, gan bagātīgs wishlist's :)
    Benefit Rockateur tāds interesants šķiet

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es jau redzēju atsauksmi, ļoti interesants.... tikai tāds nevajadzīgs simtais vaigu sārtums :)))

      Dzēst
  2. Dažus produktus pievienoju arī savam wishlistam! Ļoti interesanti! :)

    AtbildētDzēst
  3. Pamatīgs wishlist! :) Mans šoreiz pieticīgs, varbūt vēl kādu ēnu paleti, kādu korejiešu brīnumu, bet ne tā tēmējot, bet, ja kaut kas interesants uzradīsies! :)

    AtbildētDzēst
  4. Man ir lielummānija - mans višlists kā Ķīnas mūris. Dušas/vannas/ķermeņa produkti vien sastāda kādas 10 vienības. :D

    AtbildētDzēst