otrdiena, 2013. gada 13. augusts

Сто рецептов красоты šampūns "Intensīva atjaunošana" ar olas dzeltenumu un mandeļu eļļu

Rakstā par Чистая Линия šampūnu, es minēju, ka esmu atradusi divus "lētā gala" šampūnus, no kuriem mana jūtīgā galvas āda nekairinās un man nerodas blaugznas.

Šo šampūnu pirku Multilukss veikalā, cena ar atlaidi bija 0.96ls.
Manuprāt labāk vairs nevar būt. :)

Kāpēc es pērku lētos šampūnus, es jau rakstīju tajā pašā rakstā.

Šim šampūnam ir fantastiska smarža!
Es vēl nekad neesmu lietojusi šampūnu ar tik labi, saldu smaržu.


Ražotājs:
Проверенный рецепт:
яичный желток укрепляет волосы, активизирует их рост, предотвращает шелушения и раздражения кожного покрова головы, способствуют восстановлению структуры волос.

миндальное масло обладает противовоспалительным эффектом, нормализует функционирование сальных желез, делает волосы блестящими и эластичными.
 
 
Šampūns labi izmazgā matus, jau ar pirmo reizi.
 
Esmu apmierināta un jau iegādājos otru pudeli un vēl vienu mammai. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru