sestdiena, 2013. gada 31. augusts

ISANA aukstā vaska strēmeles sejai un bikini zonai - atsauksme

Beidzoties ByLy Depil vaska strēmelēm, vajadzēja nopirkt ko vietā. Drogas avīzē redzēju reklāmu par šīm strēmelēm, cena vispār ideāla - ap 2ls, tad nu paņēmu šīs.

Matiņus virs augšlūpas likvidēju vidēji reizi 2 nedēļās. Tā jau ir iegājusi kā ikdiena un vairs nekas nesāp un tas ir izdarāms 3 minūtēs (ar visu dezinfekciju).

Šīs vaska strēmeles ir lētākas par ByLy Depil, dēļ tā man radās aizdomas par to efektivitāti.

Rakstot par iepriekšējām strēmelēm, es minēju, ka man bija radušies ļoti daudz izsitumi, kurus es ārstēju ar tējas koka eļļu.
Vai nu mana āda jau ir pieradusi, vai kas, bet jau uz pirmā iepakojuma beigām, man izsitumi bija ļoti maz pēc katras vaksēšanas reizes.

Kā tad man gāja ar Isana vaska strēmelēm?

Lai viss būtu sterils, viss ir ievietots caurspīdīgā maisiņā.

Komplektā 20 vaska strēmeles (10, kuras atverot rodas 20gb.) un 4 salvetes un protams instrukcija.

Viss jau ir jauki, uz iepakojuma ir minēts, ka pirms lietošanas ir jāizlasa pievienotā instrukcija, bet... pievienotā instrukcija ir vācu valodā un tikai! Instrukcijas nav nedz latviešu, nedz krievu, nedz angļu valodā.

Labi, ka man bija pieredze ar ByLy depil vaska strēmelēm un ka pēc bildītēm vācu valodas instrukcijā, es daudz maz sapratu, kas ir jādara.

Informācija uz iepakojuma.

Un tagad parunāsim par efektivitāti...

Sajūtas bija tādas pašas kā iepriekš, bet šīs strēmeles likvidē matiņus kaut kā dīvaini, dažās vietās atstājot, dažās nē. Es vairākas reizes līmēju tās atpakaļ un tad atkal rāvu nost, beigās nospļāvos un atlikušos matiņus izrāvu ar pinceti.

Seja ir nieks, tur apmatojums ir mazāks kā bikini zonā...

Nekādu iekaisumu un izsitumu pēc lietošanas nebija.

Pašas strēmeles ir platākas un garākas kā ByLy Depil.

Es vēl mēģināšu sadraudzēties ar šīm strēmelēm, bet šobrīd varu teikt, ka ByLy Depil man patika vairāk, tieši dēļ efektivitātes.

Cena:
ap 2LS

Veikals:
Es savas pirku veikalā Drogas.

3 komentāri:

  1. Nav izdevīgāk nopirkt vaska sildītāju un vasku?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es ar tādu nemāku rīkoties un tas aizņemtu vairāk laika un lielāku sagatavošanos. :)

      Dzēst
  2. Es šie visiem esmu uz jūs. Visam ķermenim, kur vien vajag, izmantoju tikai epilatoru. Vismaz zinu, ka tas sniegs efektivitāti, jo cik esmu ar šie produktiem ķēpājusies un tas paņem tikai manu laiku un nervus. :)

    AtbildētDzēst