trešdiena, 2013. gada 13. novembris

Catrice "Hollywood's Fabulous 40ties" nagu laka, tonis C05 "Doris' Darling"

 Catrice kolekcija, kura jau ilgāku laiku ir aizkavējusies Drogas veikalu plauktos.
Vēl joprojām redzu šīs lakas ar atlaidi. Arī savu iegādājos par nepilnu latu.

Catrice lakas mani apmierina. Klājas labi, nepaliek caurspīdīgas švīkas.
Vienīgi žūt gan tās varēja ātrāk. :)

Bildē uzklāta vienā kārtā.
Viena pati man šī laka likās garlaicīga un jau tik apnicis tonis (kādreiz man bija tieši tāds pats Maybelline Colorama), ka divus nagus uz katras rokas es izdaiļoju ar L'Oreal Color Riche Nails Sequin Explosion, tonis 842.





10 comments:

  1. Glīts manikīrs, saskanīgs salikums. Vienīgi Maybellin Brocades laka man ir atsitusi vēlmi pēc spīguļiem :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :)
      Es neesmu mēģinājusi Maybelline Brocades, jo man šobrīd kaut kā nav vēlmes pirkt Maybelline lakas. Apātija uznākusi.

      Dzēst
  2. Savienojumā ar šo tumšo krāsu, tā L`Oreal nagu laka izskatās daudz labāk uz nadziņiem. ;)

    AtbildētDzēst
  3. ļoti skaisti, man patīk! Nadziņi arī izskatās ļoti, ļoti stipri un izturīgi!

    AtbildētDzēst
  4. Ieraudziju tavas bildes un atcerējos, ka man tā pati Loreal laka stāv vēl neizmēģināta! Jāsameklē. :)
    Salikums tev izdevies!

    AtbildētDzēst