ceturtdiena, 2013. gada 28. novembris

GUERLAIN Gloss D'Enfer Maxi Shine lūpu spīdums, tonis 468 Candy Stripe

Šodien nāku atrādīt lūpu spīdumu, kura miniatūru ieguvu pērkot Guerlain kosmētiku (par to >šeit<).

Jau tad rakstīju, ka šis tonis man piestāv un tagad tas ir mans top lūpu spīdums.

Šis lūpu spīdums ir manā wish list, tāpēc esmu priecīga, ka ieguva tā miniatūru par velti.

Iepakojumā ir veseli 4.2ml produkta (oriģinālajā iepakojumā 7.5ml), tātad vairāk kā puse.

Uzklājot, var redzēt smalku šimmeri, kurš sevi parāda tikai saules gaismā.
Tālāk foto...

Izdevās noķert šimmeri vannasistabas apgaismojumā
Mākslīgais apgaismojums
Dienas apgaismojums
Dienas apgaismojums
Saulītē

Lūpu spīdums man patīk, un kad beigsies šī miniatūra iegādāšos vēl kādu toni.

Kur nopirkt?
Stockmann - ja nemaldos, tad 22ls
Feelunique.com
Escentual.com

7 komentāri:

  1. maigi - pa smuko :) un ikdienai, vispār ideāli :)

    AtbildētDzēst
  2. ļoti patīk kā izskatās uz lūpām. Atgādināji par manējo, ir laiks atsākt to lietot!

    AtbildētDzēst
  3. Lābs, lābs, maigs! Man likās, ka iepakojumā tāds vairāk rozīgs, bet uz lūpām siltāks! Man patīk!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es kad atvēru, man arī likās, ka nu forši - atkal par rozā, bet viss izrādījās pozitīvāk.

      Dzēst