svētdiena, 2013. gada 10. novembris

L'Oreal Color Riche Nails Sequin Explosion, tonis 842

 Lai cik tas dīvaini neliktos, bet šī ir mana pirmā L'orel nagu laka. Ilgu laiku nepirku, jo atsauksmes ne vienmēr bija spīdošas un neteikšus, ka šo laku cena ir zema (ap 3ls). Šī iemesla dēļ mēdzu iegādāties lakas Oniks Beta veikalā.

Šī L'oreal laka mani apbūra no pirmā skatiena un es esmu ļoti priecīga, ka šo laku iegādājos.
Neskatoties uz apakšā uzklāto caurspīdīgo bāzes laku, šī laka nožuva fantastiski ātri!

Es šo laku klāju bez krāsainas bāzes, jo man ļoti patīk kā šī laka izskatās pati par sevi!

Domāju, ka Jaunajam gadam nagu laku esmu atradusi! :)


13 comments:

  1. man arī šī ir pirmā Loreal laka :d vienīgā broblēma būs- ilgstoša tās noņemšana. jo uz nagiem šis tonis turas kā ietetovēts, tāpēc visus nagus lakot neiesaku :D Bet citādi superīga!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par to es jau padomāju, tāpēc mēģināšu ņemt nost ka gelish, tas ir aptīšu nagus ar samitrinātu vatīti un apkārt folliju un tā pastaigāšu minūtes 20-30. Redzēš kas sanāks. :)

      Dzēst
    2. Tik ilgi turēt nevajag. Ar 5 min būs pietiekami. ;)

      Dzēst
    3. Viss jau nonāca lieliski nost pat bez turēšanas ;)

      Dzēst
  2. Man ļoti patīk!
    Bet jā noņemšana ir patiešām grūta. :)

    AtbildētDzēst
  3. Vakar, kā reiz, Drogās ilgi skatījos uz šo ar domu - VAJAG!

    AtbildētDzēst
  4. Man tieši šī šobrīd uz nagiem pāri rozā bāzes lakai. Skatos un priecājos :)

    AtbildētDzēst
  5. Baigais spīgulis! Neesmu vēl nevienu no L`Oreal nagu lakām mēģinājusi. Kaut kas man līdz galam viņām netic :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man tas pats. Tāpēc es labāk iztērēju to naudu par pārbaudītām vērtībām Oniks betā, ka OPI, Orly utt.

      Dzēst