ceturtdiena, 2013. gada 21. novembris

L'oreal Professionnel Intense Repair matu maska

Beidzot esmu nobriedusi pastāstīt par savu aktuālo matu masku.
Pat neticās, ka esmu apmierināta ar savu matu stāvokli kā vēl nekad!

Šodien pastāstīšu par L'oreal Professionnel Intense Repair matu masku.

Kad rakstīju par eļļiņu no Absolut Repair sērijas, minēju, ka tā sērija man ir par "smagu", tāpēc ilgi nedomājot ņēmu Intense Repair sēriju.
Ņēmu uzreiz lielo iepakojumu 500ml, jo atradu izdevīgu piedāvājumu.
Savu izvēli nenožēloju!

Protams, ka šī maska nav no eko sērijas (neviens jau to nesola) un satur silikonus un citus brīnumus.
Bet tad, ja ar produktu, matu stāvokli un izskatu es esmu apmierināta, tad uz šo es pieveru acis.
Jau simtiem reižu esmu rakstījusi, ka atrast to, kas der maniem matiem ir nenormāli mokoši, domāju, ka daudzi atceras pieredzi ar eko-šmeko Naturu Sibericu.
Tiem, kam interesē, lūk sastāvs:


Tiem, kas palika un nenobijās, pastāstīšu par šo brīnišķīgo masku.
Masku lietoju apmēram reizi nedēļā, pretējā gadījumā ir redzams, ka mati ir pārbaroti.
Paralēli lietoju vēl visādas maskas pirms mazgāšanas, bet nekad nejaucu. Ja ir bijusi maska pirms mazgāšanas, tad šo nelikšu. Tad, kad lieku šo masku, nelietoju eļļiņas pēc tam.

Savus matus moku ar taisnotāju un nekautrējos, bet kā redzat bildē augstāk, mani mati nav izdedzināti.

Mati spīd un izskatās dzīvi, veseli, kaut gan es savus izmocīju kārtīgi, ilgi krāsojoties par blondīni, tad 2 neveiksmīgas krāsošanās utt.

Masku ieklāju sākot no deniņu rajona un uz leju, pie saknēm neklāju!

Konsistence nav bieza, viegli klājas.

Es šo masku lietoju kopš jūlija vidus un izlietojies varbūt ir 1/4 daļa no iepakojuma.


Esmu ļoti apmierināta ar savu izvēli.
No lētajām maskām (Drogās nopērkamajām par 4-5ls) mani mati nekad bijuši tādi, kādi tie ir tagad.
Tātad tomēr ne velti ir tādas profesionālās sērijas, kuras attiecīgi arī maksā.
Nenožēloju nevienu izterēto latu un L'oreal Professionnel sērijas produktus turpināšu lietot!

Veikals:
"Frizieru Serviss" vai www.4hair.lv
Kolonna Frizētavas
www.feelunique.com
u.c.

1 komentārs:

  1. Žēl, ka nav tik brīvi pieejama veikalos, tikai vietām, bet ja uz šo uztrāpīšu, tad pievērsīšu uzmanību gan. Kādreiz man likās, ka matu maskas ir nekam nevajadzīgas, bet ja tā reāli padomā - tā ikdienā bojājot matus un nelietojot nevienu masku, beigās visi mati no galvas būs jānogriež. ;)
    Paldies par atsauksmi!

    AtbildētDzēst