otrdiena, 2013. gada 12. novembris

The Body Shop E vitamīna krēms ādai ap acīm - atsauksme


Biju dzirdējusi par to, cik labi E vitamīns iedarbojas uz ādas ap acīm. Tas ļoti labi mitrina un attiecīgi arī mazina grumbas.
Arī man tādas ir, tiesa ļoti maz un vairāk mīmikas.
Vislabāk e vitamīnu uzklāt šķidrā veidā.
Tad nu es devos uz aptiekām e vitamīna meklējumos un visās kā vienā man teica, ka šķidrā veidā e vitamīns nav sastopams, tikai tabletēs.
Es ļoti saskumu un nolēmu pameklēt iherb.com, tur meklētājs atrada dažus, bet man nebija laika vērt katru vaļā un iedziļināties aprakstā. Pēc kāda laika par e vitamīna iedarbību es piemirsu, bet man kļuva aktuāls jautājums par jauna acu krēma iegādi, jo vecais jau bija beidzies.
Skatījos dažādas firmas, bet tā nu sanāca, ka mamma piedāvāja man uz Dzimšanas dienu uzdāvināt kaut ko no The Body Shop. Tā nu mēs devāmies iekšā veikalā man pēc dāvanas.

Par E vitamīna sēriju biju dzirdējusi, bet nebiju pievērsusi uzmanību, tāpēc nemaz neatcerējos, ka tāda ir.
Ejot garām plauktiem, ieraudzīju šo sēriju un sapratu, ka acu krēms ir tas, kas man ir vajadzīgs un tas, ko es tik ilgi meklēju!

Nu jau gandrīz 3 mēnešu es šo krēmu lietoju katru dienu un nolēmu padalīties arī ar jums!

No sākuma ļoti skeptiski skatījos uz šo krēmu, varētu pat teikt, ka pirmo mēnesi man vispār nebija nekādas sajūsmas. Visu laiku likās, ka tas par maz mitrina un e vitamīns neveic to, ko es tik ilgi gaidīju - nemazina grumbiņas!

Tikai šobrīd es saprotu, ka par ātru es to visu gaidīju!
Jā, mitrināšana varētu būt labāka, sausas ādas īpašniecēm, manuprāt, būs par "švaku", bet es iztikt varu.
Grumbiņas nav pazudušas, bet tās ir kļuvušas ļoti minimāli redzamas. Skatoties spogulī es vairs nepievēršu tām uzmanību, jo tas vairs nav pirmais, kas iekrīt acīs.

Krēmam ir ideāls iepakojums! Tievais snīpītis palīdz labi uzklāt krēmu uz ādas un nekur iepakojumā nav jābāž pirksti!

Esmu priecīga, ka pamēģināju šo krēmu, manuprāt tas ir tieši tas, kas man šobrīd, manos 25 gados, ir vajadzīgs, jo kā jau mēs zinām, tad šajā vecumā (+/-) jau jāsāk piedomāt par speciālu ādas kopšanu (jā, jā es runāju par to pašu novecošanu un speciālajām kosmētiskajām līnijām atbilstošām pēc vecuma). Pat tam pašam The Body Shop ir līnija, kuru iesaka pēc 27 g.v. bet man liekas, ka acu krēmu no šīs līnijas es pamēģināšu ātrāk.

Šim krēmam ir arī mīnuss! Ja esat izlutināti ar The Body Shop satriecošajiem aromātiem dažādām produktu līnijām, tad lietojot šo, nāksies saraukt degunu, jo šis krēms pēc šokolādes nesmaržo! :)


Sastāvs:
Aqua (Water) (Solvent/Diluent), Glycerin (Humectant), Cyclomethicone (Emollient), Methyl Glucose Sesquistearate (Emollient/Skin Conditioner), Rosa canina (Rose Hips Oil) (Emollient), Methyl Gluceth-20 (Viscosity Modifier), Mica (Opacifier), Panthenol (Skin/Hair Conditioning Agent), Tocopheryl Acetate (Antioxidant), Saccharide Isomerate (Humectant), Phenoxyethanol (Preservative), Barium Sulfate (Opacifier), Butyrospermum parkii (Shea Butter) (Emollient), Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer (Stabiliser/Viscosity Modifier), Algae (Seaweed Extract) (Natural Additive), Sodium Hyaluronate (Humectant), Methylparaben (Preservative), Sodium Hydroxide (pH Adjuster), Dimethicone (Skin Conditioning Agent), Butylparaben (Preservative), Ethylparaben (Preservative), Disodium EDTA (Chelating Agent), Isobutylparaben (Preservative), Propylparaben (Preservative), Chlorphenesin (Cosmetic Biocide), Sodium Dehydroacetate (Preservative), CI 77891 (Colour).

Veikals:
The Body Shop veikali un www.thebodyshop.lv

Cena:
12.60LS

10 comments:

  1. Man šis krēmiņš kaut kad bija, bet nekādu atmiņu nepalika, droši vien šķita "nothing special"

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Katram savs. :)
      Tāpat kā es tagad nevaru atrast sev sejas krēmu. Visi šobrīd liekas "nothing special"

      Dzēst
  2. Man bija no šīs sērijas dienas un nakts krēmi, jā, nekas īpašs. Tagad ir paraudziņš ar šo, tieši tas pats - kaut kas līdz galam nepatīk.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man tā mitrināšana bišku "nedavelk".
      Biju domājusi vēl sejai nopirkt šo sēriju, bet nolēmu pamēģināt ko citu.

      Dzēst
  3. To E vitamīnu, kas ir kapsulās var lietot arī uz sejas, tikai pārdurot kapsulu. Man mamma tā lietoja, lai palielinātu ādas elastību, samazinātu nedaudz grumbas pie acīm un vēl vis kaut kam. Tiešām ļoti laba metode, tā kā nebaidies lietot tās kapsulas arī uz sejas. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par info!
      Nezināju, ka pārdodas tādas piepildītas kapsulas.
      Man tikai pateica, ka ir tabletes, bet kādas nerādīja. :)
      Tomēr ir vēl variants pasūtīt no iherb.com :)

      Dzēst
  4. protams, E-vitamīns ir brīnišķīgs, tomēr tie parabēni sastāvā attur no tā iegādes:
    Studies indicate that methylparaben applied on the skin may react with UVB, leading to increased skin aging and DNA damage. Butylparaben can decrease sperm function and alter metabolic hormones. utt.

    Autorei tomēr iesaku pameklēt alternatīvas, jo āda taču mums katram tikai viena. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par ieteikumu.
      Tomēr visi tie nosaukumi nav mana stiprākā puse un es nevaru veikalā pateikt, kurš ir parabēns un kurš nē.
      Bet no otras puses, nekas nemainīsies, ja es pārstāšu lietot šo krēmu, jo paliek vēl viss tas kaitīgais, kas tiek uzņemts no apkārtējās vides (kaut vai izplūdes gāzes, apkārtējo cigarešu dūmi, kuri arī nosēžas uz sejas).
      Par to var spriest gari un plaši.
      Jebkurā gadījumā man būtu ļoti interesanti uzzināt vairāk par produktiem bez parabēniem, par produktiem kuru testēšanā neizmanto dzīvniekus utt. Būtu tikai laiks! :)

      Dzēst
  5. Es šķidro e vitamīnu atradu bbfactory.lv lietoju to zonai ap acīm uz mitras ādas. Lietoju nepilnu mēnesi, par grumbiņām vēl neko nevaru teikt, bet maisiņi zem acīm patiešām ir kļuvuši gaišāki un manu ādu tas mitrina patiešām labi.

    AtbildētDzēst