piektdiena, 2013. gada 15. novembris

~GUERLAIN pirkumi Stockmann Skaistuma dienās~

Manu kolēģu blogos jau kādu laiku bija lasāms par to, ka Stockmann šobrīd ir Skaistuma dienas.
Patstāvīgie klienti saņēma atlaižu kuponus 20% atlaidei.
Arī es savu kuponu nolēmu izmantot un pavedināju arī draudzeni. :))

Šoreiz laimīgā kārts krita firmai Guerlain.
Sākās ar to, ka es velējos sevi palutināt ar Meteorītiem, ko arī izdarīju.
Ejot garām stikla stendam, draudzene pamanīja, ka iepērkoties virs 60ls saņem dāvanu - kosmētikas somiņu ar miniatūrām. Tāpēc viņa man piedāvāja jau tagad uzdāvināt dāvanu uz Ziemassvētkiem.

Tālāk sīkāks pirkumu un dāvanu apraksts un foto...

Protams es skatījos arī uz Ziemassvētku kolekciju, bet ja godīgi man ne īpaši piestāvēja šīs kolekcijas 4 sezonu bronzeris un meteorīti. Tāpēc es nolēmu neatklāt Ameriku un pirkt to, kas man piestāvēs.
  • GUERLAIN Météorites Pearls, tonis 02 Teint Beige (cena bez atlaides 35.50LS)
  • GUERLAIN Terracotta 4 Seasons SPF10, tonis 02 Sheer Blondes (cena bez atlaides 45LS)
 Man tieši vajadzēja jaunu, ērtu kosmētikas maciņu, kuru nēsāt somā. Tāpēc šāda dāvana vienkārši nevar mani nepriecēt.

Un kosmētikas somiņas pildījums arī ir uz urrā. Pilnībā viss mani apmierina.

  • GUERLAIN Gloss D'Enfer Maxi Shine lūpu spīduma miniatūra, tonis 468 Candy strip (ļoti vēlējos izmēģināt šo spīdumu un vēl tiku pie toņa, kurš man piestāv!);
  • GUERLAIN Noir G skropstu tušas miniatūra, tonis 01 Noir;
  • GUERLAIN La Petite Robe Noire Eau De Parfum paraudziņš;
  • GUERLAIN La Petite Robe Noire Body Lotion paraudziņš;
  • GUERLAIN La Petite Robe Noire Eau de Toilette paraudziņš;
  • Guerlain Abeille Royale acu krēma miniatūra.
Vispār ieplānots bija tikai kino apmeklējums un pasēdēšana GanBei. :))

12 comments:

  1. Es meteorītus parastos atstāju uz pavasari, kad tiem iznāks jaunais iepakojums. :) Foršas dāvanas.

    AtbildētDzēst
  2. Somiņa jauka :) Es katru reizi skatos uz tiem meteorītiem, bet beigās izdomāju, ka man, tomēr, nevajag :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī vienmēr teicu, ka man nevajag! :)
      Tagad nolēmu, ka pietiek uz sevis ekonomēt. Gadi iet, kad tad vēl sevi lutināt? :))

      Dzēst
  3. forši, forši pirkumi! ārprāts, neticās, ka Ziemassvētki jau drīz klāt. viena liela daļa jau sāk runāt par dāvanām un mani tas nedaudz biedē. :D

    AtbildētDzēst
  4. Jauki pirkumi.Es jau arī sev saku,ka man meteorīti nav vajadzīgi,jo āda taukaina,bet to bronzeri gan plānoju iegādāties. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Dēļ kā tieši nevēlies meteorītus? Dēļ tā, ka spīdēs āda?
      Es plānoju tās spīdīgās bumbiņas izņemt, ja man nepatiks kā ir ar tām.

      Dzēst
    2. Nu tieši tāpēc arī nevēlos, jo baidos, ka bez tā spīdīgā āda zaigos! :))) Nu jā, īstenībā, var izņemt, bet tad jau var nopirkt kompaktos meteorītus, manuprāt tie nav spīdīgi!
      Aj, es savi vienkārši atrunāju, jo pūderu man ir milzum daudz priekš vienas sejas un lietojas viņi lēni! :))

      Dzēst
  5. forši pirkumi :) es arī nesen izvilku savus meteorītus :))

    AtbildētDzēst
  6. Ahh un ohh, as par pirkumiem, kas par pozitīvām emocijām! :)

    AtbildētDzēst