otrdiena, 2013. gada 26. novembris

Izlietotais novembrī.

1. forA pedikīra līdzeklis - pirku, kad visi iekš blogiem pirka, vienu reizi pamēģināju, bet tā lieta neaizgāja. Metu laukā pilnu pudeli, kurai jau pirms kāda laika beidzies termiņš.
2. Clean&Clear sejas tīrīšanas līdzeklis - satur spirtu. Arī metu laukā neiztukšotu, jo jau ir beidzies termiņš. Iepakojumi jau sen kā mainījušies.
3. Siberikas veikalā pirkts roku krēms par santīmiem 30, ja nemaldos. Ļoti patīkama smarža, bet iesūcas rokās gan ilgi.
4.Ceano Cosmetics ķermeņa sviests - ļoti patīk. Atsauksme >šeit<.
5.Bioderma Sebium Pore refiner - atsauksme.
6. Garnier Pure Active Fruit Energy želeja - atsauksme.
7. Garnier Essentials Hydrating care 24h sejas krēms - atsauksme.
8. Eveline acu krēms - metu laukā gandrīz pilnu.
9. Bildē nevar redzēt, bet tur ir The Body Shop trauciņš, kurā man bija acu krēms izmēģināšanai. Ta arī nesapratu, vai tas man patika vai nē.

6 komentāri:

  1. Man forA l'idzeklis gan ļoti patika! :) Biodermas pore refiner arī labs :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, par Pore Refiner esmu sajūsmā un noteikti pirkšu vēl.

      Dzēst
  2. Es vēl neesmu skaitījusi, kas man maisiņā sakrājies, bet ForA uz mani darbojas super-mega-lieliski.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es labprāt pamēģinātu vēlreiz, bet kaut kāds īss termiņš man pagadījās tai pudelei.

      Dzēst
  3. Man tie Clean&Clear ari nepatik, tadi spirtoti tie lidzekli. Kadreiz meginaju, bet baigi izsita pumpas pa visu seju :(

    AtbildētDzēst