piektdiena, 2013. gada 29. novembris

Real Techniques otām 20% atlaide, tikai līdz 4.12.2013!

Iherb.com atkal piedāvā akciju šīm brīnišķīgajām otām!
Piedāvājums >šeit<.

Atlaide parādās ieliekot preci grozā.
Piegāde uz LV - 4$

Vai ir kaut kas, ko pirksiet?

P.S. No sevis varu pateikt, ka vēlos
Base/Flawless, Foundation Brush un Miracle Complexion Sponge

5 komentāri:

  1. Es arī gribu sponžu, un būtu labi, ja otu konturēšanai varētu nopirk atsevišķi! Tie komplekti man kaut kā nepatīk!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es vēl vēlētos, lai acīm būtu vairāk otiņu, jo no tā komplekta tikai pāris ir lietojamas. :(

      Dzēst
    2. Tās otiņas acīm ir milzīgas! :))) Nekāds detalizēts make up, manuprāt, ar viņām nesanāks. Piekrītu, būtu jauki, ja būtu vēl kaut kāda izvēle acu otiņām un no komplektiem atsevišķi otas būtu pieejamas, jo otas, savā cenu kategorijā, ļoti labas! :))

      Dzēst
    3. Es jau pasūtīju sūklīti un jauno komplektu. Bieži ir dzirdēts, ka tāda vai šāda RT otra nestrādā, bet priekš manis visas ir perfektas, arī acu (lai gan man acis ir diezgan mazas).

      Dzēst
  2. Atkal labas ziņas! Jāiet papildināt kontu :)).
    Ja kaut kas man patiks, domāju ka pirkšu!

    AtbildētDzēst