piektdiena, 2013. gada 22. novembris

Izsaku visdziļāko līdzjūtību!

Līdz asarām aizskar kaut kas tik neticams, ko tu redzi vienkārši pieejot pie loga. Arī es vēlējos izņemt bērnu no bernudārza un aiziet uz to Maximu. Tieši uz sabrukšanas laiku mēs būtu tur iekšā. Lietus iztraucēja maniem plāniem.

Izsaku visdziļāko līdzjūtību bojāgājušo tuviniekiem!

4 komentāri:

  1. es arī pievienojos. es gan neesmu tuvumā tai maximai, bet man šķiet tik absurdi, ka cilvēki iet uz veikalu pēc produktiem vakariņām un aiziet nomirt. visi tie joki par ķieģeļa uzkrišanu uz galvas tagad vairs nemaz neliekas smieklīgi. :( tik traģiski...

    AtbildētDzēst
  2. Visa Zolitūde ir šokā. Cilvēki vienkārši klusi staigā pa ielām.

    AtbildētDzēst
  3. Reāli Tev paveicās! Liktenis nebija paredzējis, ka Tev ir jābūt vienai no tiem aizgājējiem..

    Mani žņaudz sirdi iedomājoties tos aizgājēju tuviniekus, kas reāli pazaudēja sievas, vīrus, vecākus, savus radiniekus un citus..
    Tie cilvēki izgāja nopirkt maizes kukulīti, bet viņi vairs nekad neatgriezīsies mājās, kur viņus iespējams gaida bērni, mīļie cilvēki un kāds dzīvnieciņš, kas cer, ka saimnieks vēl ienāks pa tām durvīm..

    Es noteikti mājās iedegšu svecīti par šiem cilvēkiem!!

    AtbildētDzēst
  4. Pievienojos, ļoti skumji un traģiski. Izrādās, ka mums nevajag ne cunami, ne teroristus, mantkārība un cilvēku bezatbildība tik vienkārši izpostīja dzīves:(

    AtbildētDzēst