piektdiena, 2012. gada 14. septembris

ArtDeco acu ēnas, tonis 235

Vasaras kolekcijas ēnas, kuras iegādajos tikai tāpēc, ka bija atlaide. Cena bija 1.75ls

Neesmu persiku/koraļļu toņu fane un šīs ir vienīgās ēnas, kuras ir manā īpašumā šajā tonī.

Parasti man šādi toņi uz acīm atgādina slimas acis, bet tas noteikti ir mans maldīgais viedoklis, bet pārkāpt pāri savām iedomām es nevaru. :(

Kā jau esmu rakstījusi, ēnas ir ļoti labi pigmentētas ar ļoti labu noturību. Tieši tāpēs esmu kļuvusi atkarīga no ArtDeco ēnam un šobrīd lietoju tikai tās.

Šādi izskatās uz plakstiņiem, bet ļoti, ļoti maz uzklātas. Var uzklāt arī vairāk un tad izskatīsies košāk.

3 komentāri:

  1. Šāda toņa ēnas ir superīgas ar tumšu zīmuli vai laineri.

    AtbildētDzēst
  2. О боже! какие они красивые) никогда таких не видела) Супер)

    AtbildētDzēst
  3. Burvigs tonis. Labprat iegutu tadu sava ipasuma :))

    AtbildētDzēst