trešdiena, 2012. gada 12. septembris

The Body Shop Kokosriekstu eļļa matu spīdumam un Klienta karte

Tā kā mana draudzene dienās, kad man bija Dzimšanas diena, nebija Latvijā, vakar mēs atkārtoti nosvinējām manu dienu GanBei restorānā.
Un man bija iespēja izvēlēties kaut ko sev dāvanā. Iegājam The Body Shop veikalā un man iepatikās šī eļļa.
Tā arī tiku pie The Body Shop klienta kartes. :)

Paldies A. par lielisko dāvanu! Esmu soli tuvāk pie saviem ideālajiem matiem! :)

4 komentāri:

  1. Dāvanu karti var saņemt, tikai kaut ko nopērkot, vai arī to izsniedz bez pirkuma?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja ir bijusi iepriekšējā klienta karte, tad jauno var saņemt bez pirkuma, ja vecās kartes nav, tad jāveic pirkums.

      Dzēst
  2. tā ir vienkārši kokosriekstu eļļa jebšu sastāvā kkādi silikoni?

    AtbildētDzēst
  3. Hydrogenated Coconut Oil (Emollient/Hair
    Conditioner), Caprylic/Capric Triglyceride
    (Emollient), PEG-8 Beeswax (Emulsifier),
    Hydrogenated Vegetable Oil (Emollient/Hair
    Conditioner), Lanolin (Emollient), Carnauba
    (Copernica Cerifera (Carnauba) Wax) (Stabiliser/ Viscosity Modifier), Octyldodecanol (Emollient),
    Parfum (Fragrance), Mica (Opacifier),
    Propylparaben (Preservative), Helianthus annuus
    (Sunflower Seed Oil) (Emollient), Methylparaben
    (Preservative), Tocopherol (Antioxidant), Isopropyl
    Myristate (Emollient), Daucus carota (Carrot Extract) (Natural Additive), Beta-Carotene (Colorant),
    Limonene (Fragrance Ingredient), Geraniol
    (Fragrance Ingredient), Linalool (Fragrance
    Ingredient), CI 77891 (Colour), CI 77492 (Colour).

    AtbildētDzēst