svētdiena, 2012. gada 16. septembris

Ceano Cosmetics Tonic Foot Care Cream

Ceano Cosmetics Tonizējošs kāju kopšanas krēms..

Vēl viens Ceano Cosmetics produkts, kura iepakojums man ļoti, ļoti patīk!

Jau kādu laiku lietoju šo krēmu uz pēdiņām.
Tad nu beidzot mēģināšu apkopot savas domas... :)

Pirmais, kas mani pārsteidza, bija tas, ka krēms ļoti ātri iesūcas pēdu ādā. Tas ir liels pluss no manas puses šim krēmam!

Ražotājs:
Daudz dažādas informācijas no ražotāja puses par to, kura sastāvdaļa ko sniedz kājām.

Pēdiņas palutināt protams ir labi un patīkami, arī pats krēms ir par klasi augstāks, ja salīdzina ar Drogās atrodamajiem un uz pusi lētākiem.
Patīkami uzklāt, diezgan šķidras konsistences, lai tas ātri varētu uzsūkties ādā.

Vakar tieši ar draudzeni apspriedām to, ka losjoni ādā iesūcas ātrāk, bet mitrina mazāk nekā krēmi, kuru konsistence ir biezāka un iesūkšanās ilgāka. Tad nu šo krēmu iedalu pie losjoniem.

Es nemīlu uzklāt uz pēdām kaut ko tādu, kur pēc tam vēl kādu laiku jāsēž ar pēdām gaisā un jāgaida, kad tad tas brīnums beidzot iesūksies ādā, lai varētu kaut ko sākt darīt.
Tādiem cilvēkiem kā es, Ceano Cosmetics krēms būs ideāls.

Ražotājs raksta, ka krēms piešķir ādai eikalipta aromātu ar svaigām citrusa un zāles notīm.
O jā! Tā ir! Aromāts ir kā zāļu novārījumam un diezgan spēcīgs. Tāpēc tas var kuram katram nepatikt.
Bet ļoti labi, ka, piemēram, veikalā Douglas ir izlikti paraugi un visu var pasmaržot pirms pirkšanas.

Nu un, laikam pats galvenais...
Pēdiņas palutināt man patika, atsvaidzinājumu var just, bet lielas izmaiņas, vai pēdas paliek mīkstākas vai nē, nemanīju.
Iespējams, ka lietoju vēl par maz un arī nav vairs darba, kurā 10 stundas nācās stāvēt kājās. Domāju, ka pēc tāda darba, gan justu visu, ko sniedz šis krēms.

Iepakojums milzīgs - 100ml. Un arī cena patīkama - ap 5ls Douglas un Kolonnas veikalos.

Vai es pirktu vēlreiz?
Diemžēl šobrīd nevaru uz šo jautājumu atbildēt, jo lietoju īsu laiku, bet domāju, ka pēc pāris mēnešiem, kad iepakojums jau sāks iet uz beigām, man jau būs pilnīgi skaidrs, pirkt vai nē.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru